تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

مراسم رونمایی از کتاب “مام دریا” در بندر سیراف

  • کد خبر : 10087
  • 30 آبان 1399 - 11:21
مراسم رونمایی از کتاب “مام دریا” در بندر سیراف

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه سیراف پارس،باحضور امام جمعه شهرسیراف ورییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از کتاب رمان « مام دریا» در کتابخانه ابو سعید سیرافی رونمایی شد. این مراسم بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور شورای اسلامی شهر سیراف، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان […]

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه سیراف پارس،باحضور امام جمعه شهرسیراف ورییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان از کتاب رمان « مام دریا» در کتابخانه ابو سعید سیرافی رونمایی شد.

این مراسم بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور شورای اسلامی شهر سیراف، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان، شهرداری شهر بنک، جمعی از شاعران، هنرمندان و خبرنگاران شهرستان کنگان به همت موسسه سیراف پارس موزه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان و شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف برگزار شد.

رمان « مام دریا» نوشته کاظم میرزایی نویسنده جوان اهل شهر بردستان (شهرستان دیر) می باشد که ۱۲سال برای نگارش آن زمان صرف نموده است. سوژه این کتاب در روستای زیبا و تخریب شده « اختر » اتفاق افتاده است و از تقابل سنت و صنعت و نوع برخورد مردمان بومی با این مهمان ناخوانده نوشته شده است. از آنجا که بخشی از اتفاقات رمان در شهر باستانی سیراف رقم می خورد و به دلیل نبود آبادی « اختر » و ادغام درصنعت پارس جنوبی این مراسم به صورت نمادین در شهر « سیراف » برگزار شد. ضمنادر حاشیه این مراسم از حسین عبدالهی قدیمی ترین کتابدار شهرستان کنگان تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=10087

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.