تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

اقتصاد هزارتکه ایران و دستان رفوگران بی رمق !

  • کد خبر : 11440
  • 04 مهر 1402 - 15:41
اقتصاد هزارتکه ایران و دستان رفوگران بی رمق !
با توجه به نرخ تورم ، گرانی ها ، سختی ها و مشکلات بسیار مشهور در سطح زندگی روزمره مردم باید گفت با اقتصادی هزار تکه مواجهیم که رفوگر قدری نیز برای ترمیم آن نداریم .

امواج خبر – راضیه محمدی: مشکلات ریز و درشت معیشتی از نرخ نان گرفته تا لباس و پوشاک و وسایل الکترونیک و خودرو و … در کنار بیکاری و با اشتغال از روی ناچاری به مشاغل بسیار نامناسب و کم درآمد ، به طرزی عجیب شاخص های فلاکت را بقورت روزمره افزایش داده و افسوس که دست توانمندی برای حل مشکل نیست !

آنچه مستقیما معیشت مردم را هدف گرفته است و با ضربات قدرتمندش بر پیکره آن ، از یک طرف مردم را نا امید و خسته و ما را با اجتماعی ناتوان مواجه کرده است و از طرف دیگر اقتصاد را به اقتصادی بیمار و رنجور تبدیل کرده است شاید بی تخصصی و بی تدبیری و عدم دلسوزی برخی از افراد بالادستی است .

نان را گران میخریم ، آب را گران ، لباس نمیخریم ، میوه نمیخریم ، گوشت از سفره های مردم پر کشیده است ، بزودی سوتغذیه را کماکان در افراد مختلف جامعه به عینه خواهیم دید ،
خریدن یک دستگاه تلفن همراه خوب به آرزویی محقق نشده بدل شده ،
به خرید خانه و صاحبخانه شدن حتی فکر هم نمیکنیم
خودروهای بی کیفیت را چند برابر خودروهای با کیفیت میخریم و بخش قابل توجهی از درآمد ناچیز خود را صرف تعمییر و نگهداری آن میکنیم !
دردها بسیار است و مجال گفتن نیست ، اما کاش دست توانمندی برای اصلاح دست کم بخشی از این نابسامانی ها بود تا میتوانستیم اندکی آرامش و خیال راحت را در این جامعه رنجور ببینیم .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11440
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.