تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

تب انتخابات مجلس داغ می شود، داغ دل مردم ستمدیده استان بوشهر تازه تر

  • کد خبر : 11512
  • 24 آذر 1402 - 13:56
تب انتخابات مجلس داغ می شود، داغ دل مردم ستمدیده استان بوشهر تازه تر
با داغ تر شدن روز افزون بازار انتخابات مجلس، هر روز بیشتر از دیروز نیاز و خواسته های برآورده نشده و صد البته مسلّم و حقِ مردم استان بوشهر، علی الخصوص ساکنان جنوب استان که بیش از دیگر مناطق استان دودِ صنعت را خورده‌اند آشکار می شود.

به گزارش اموج خبر- راضیه محمدی: با داغ تر شدن روز افزون بازار انتخابات مجلس، هر روز بیشتر از دیروز نیاز و خواسته های برآورده نشده و صد البته مسلّم و حقِ مردم استان بوشهر، علی الخصوص ساکنان جنوب استان که بیش از دیگر مناطق استان دودِ صنعت را خورده‌اند آشکار می شود.

با وجود عیان بودن لیستی کوتاه و خلاصه از مسائل و مشکلات موجود در منطقه که بسیار واضح نیز هست، جای بسی تعجب است که نه حرکتی منطقی در جهت حل این معضلات می‌بینیم و نه حتی ارتباطی سازنده بین مردم و نماینده چهارساله آنان در مجلس!

از آنجایی که فلسفه نمایندگی مردم و ورود به بهارستان، داشتن یک پل ارتباطی دانا، توانمن، موقعیت شناس ، دوستدار پیشرفت منطقه خود و… است؛

لذا انتظار حل و فصل حتی بخشی از مشکلات و … انتظاری است که نه تنها بسیار منطقی است که بسیار هم انتظاری ساده و پیش افتاده است که باز هم صد البته که وظیفه اصلی منتخب مردم هر منطقه در بهارستان نیز همین بوده است.

آنچه به کرات دیده شده است سهم اندک مردم منطقه و کل استان از موقعیت های خوب اشتغال ، وضعیت اسفناک و کنترل نشده محیط زیست ، عدم پایبندی دقیق و درست پتروشیمی ها و … به مسئولیت های اجتماعی خود در منطقه و بسیاری از مسائل مهم دیگر که همه و همه گویای ستمی بس آشکار است که سایه سیاهش را بر زندگی و معیشت مردم گسترانده است .

حال با وجود موقعیت استراتژیک و حساس منطقه ، سهیم بودن آن در بخش بزرگی از اقتصاد کشور و همچنین نقش مفید آن در پویایی اقتصاد و درآمد زایی کشور و سهم بسزای آن در تولید شغل برای تمام کشور ، قطع به یقین اهمیت داشتن یک پل ارتباطی نیرومند در مجلس برای تلاش در جهت ستاندن حقوق مسلّم مردم اهمیت فراوانی دارد .

همچنین با توجه به درک بالای مردم استان و ساکنان جنوب استان ؛ و مشاهده عملکرد نماینده های کنونی لازم است اینبار با دقتی فراتر از گذشته و با دیدی وسیع تر و کلان تر به موضوع نگریسته تا بتوانند با انتخابی دقیق سرنوشت کل استان را بسوی پیشرفت روز افزون پیش ببرند .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11512
  • نویسنده : راضیه محمدی

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.