تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

کلاه گشاد پتروشیمی صدف بر سر بومیان منطقه !

  • کد خبر : 11444
  • 09 مهر 1402 - 14:13
کلاه گشاد پتروشیمی صدف بر سر بومیان منطقه !
در حالی که فقط چند صباحی از برگزاری آزمون فرمالیته پتروشیمی صدف و تبلیغات رنگارنگ برای جذب صد در صد نیروی بومی میگذرد ،هر روز بیشتر از پیش با ابهامات فراوان از برگزاری تا نحوه اعلام نتایج بدون کارنامه تا انجام مصاحبه حضوری در استانی دیگر مواجه هستیم .

به گزارش امواج خبر: در حالی که فقط چند صباحی از برگزاری آزمون فرمالیته پتروشیمی صدف و تبلیغات رنگارنگ برای جذب صد در صد نیروی بومی میگذرد ،هر روز بیشتر از پیش با ابهامات فراوان از برگزاری تا نحوه اعلام نتایج بدون کارنامه تا انجام مصاحبه حضوری در استانی دیگر مواجه هستیم .

روشنگری در همه ابعاد از برگزاری تا جذب ، نکته ای مسلم است که این پتروشیمی و سایر دست اندر کاران را ملزم به انجام این مهم می کند .

نکات غیر قابل باوری که در تمام فرآیند آزمون با آنها مواجه شدیم و سوالات بی جواب مردم و‌ متقاضیان ،در خصوص عدم ارائه کارنامه ، انجام فرایند مصاحبه در کیلومتر ها دورتر از عسلویه و در استانی دیگر و …همچنان بر ناتوانی این پتروشیمی حتی از برگزاری یک آزمون و مصاحبه ساده دلالت دارد .

در پایان انتظار می رود ، مسئولان استانی ، نمایندگان مجلس ، فرمانداران و سایرین پاسخی قانع کننده برای یک فرصت از دست رفته دیگر برای بسیاری از بومیان متقاضی و همچنین انجام فرایند مصاحبه در استانی دیگر ارائه دهند .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11444

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.