تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

شناسایی ۷۶ مبتلای جدید

  • کد خبر : 9699
  • 11 خرداد 1399 - 18:44
شناسایی ۷۶ مبتلای جدید
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۴۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۷۶ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش امواج نیوز، دکتر سعید کشمیری در این خصوص گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۰۸۹ نفر شامل ۶۳۶ مرد و ۴۵۳ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۷۶ مورد مثبت جدید،۳۹ مورد در بوشهر، ۱۱ مورد در دشتستان، ۹ مورد در عسلویه، ۵ مورد در کنگان، ۴ مورد در گناوه، ۳ مورد در دیلم، ۳ مورد در تنگستان یک مورد در جم و یک مورد در دیر شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری افزود: ۳۹ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۲۱ آقا در رده سنی ۲۳ تا ۵۷ سال و ۱۸ خانم در رده سنی ۲۵ تا ۶۶ سال هستند که از این تعداد دو آقا و دو خانم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی تصریح کرد: ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان، ۵ آقا در رده سنی ۲۶ تا ۷۷ سال و ۶ خانم در رده سنی ۱۹ تا ۷۵ سال هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۴ مورد جدید شهرستان گناوه، دو آقا و دو خانم در رده سنی ۳۵ تا ۷۳ سال هستند که سه مورد بعد از گذراندن دوره درمان خود از بیمارستان ترخیص در برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت هستند و یک مورد نیز به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارد.
دکتر کشمیری افزود: ۳ مورد جدید شهرستان دیلم، دو آقا و یک خانم در رده سنی ۱۵ تا ۸۳ سال هستند که دو آقا بعد از گذراندن دوره درمان خود از بیمارستان ترخیص و برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت هستند و مورد جدید خانم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی بیان کرد: ۳ مورد جدید شهرستان تنگستان همگی از اعضای یک خانواده و سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: ۹ مورد جدید شهرستان عسلویه، ۶ نفر ساکن شهرستان و سه نفر نیز ساکن استان‌های دیگر بوده‌اند و همه آن‌ها سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ۵ مورد جدید شهرستان کنگان، سه آقا در رده سنی ۳۱ تا ۳۸ سال و دو خانم ۳۱ و ۷۷ ساله هستند که سه نفر از موارد جدید به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند، یک مورد جدید از بیمارستان ترخیص و برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت است و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی تصریح کرد: مورد جدید شهرستان دیر خانم ۲۵ ساله است جدید به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارد و مورد جدید شهرستان جم نیز یک خانم است و در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۰۸۹ نفر) تاکنون ۴۴۴ نفر از آنان بهبودیافته و ۶۰۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۲۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9699
  • نویسنده : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.