تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

شناسایی ۱۲۳ مبتلای جدید

  • کد خبر : 9744
  • 14 خرداد 1399 - 21:53
شناسایی ۱۲۳ مبتلای جدید
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۵۶۷ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۲۳ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش امواج نیوز، دکتر سعید کشمیری در این خصوص گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه ۱۳۸۳ نفر شامل ۵۴۷ مرد و ۸۳۶ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۲۳ مورد مثبت جدید،۳۵ مورد در بوشهر، ۲۱ مورد در دشتستان، ۱۸ مورد در جم،۱۴ مورد در دیلم، ۱۱ مورد در گناوه، ۱۰ مورد در عسلویه، ۷ مورد در کنگان، ۴ مورد در دیر، دو مورد در دشتی و یک مورد در تنگستان شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری افزود: ۳۵ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۲۵ آقا در رده سنی ۲۱ تا ۶۹ سال و ۹ خانم در رده سنی ۱۶ تا ۴۱ سال و یک کودک ۳ ساله هستند که دو نفر در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی تصریح کرد: ۲۱ مورد جدید شهرستان دشتستان، ۱۰ آقا در رده سنی ۱۴ تا ۸۲ سال و ۹ خانم در رده سنی ۳۳ تا ۸۵ سال و یک کودک ۷ ساله و نوزاد ۴ روزه هستند که ۱۵ نفر از آن‌ها بعد از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری افزود: ۱۸ مورد جدید شهرستان جم، ۱۶ آقا در رده سنی ۱۵ تا ۳۸ سال و دو خانم ۳۰ و ۳۴ ساله هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: ۱۴ مورد جدید شهرستان دیلم، ۴ آقا در رده سنی ۳۹ تا ۶۲ سال و ۱۰ خانم در رده سنی ۱۵ تا ۶۶ سال هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: ۱۱ مورد جدید شهرستان گناوه، ۹ آقا در رده سنی ۱۴ تا ۵۰ سال و ۳ خانم در رده سنی ۱۴ تا ۵۸ سال هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۱۰ مورد جدید شهرستان عسلویه، ۷ آقا در رده سنی ۲۵ تا ۴۹ سال و یک خانم ۳۰ ساله و دو کودک ۱ و ۷ هستند که یکی از آن‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان بوده و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دکتر کشمیری گفت: ۷ مورد جدید شهرستان کنگان، ۵ نوجوان ۹ تا ۱۵ ساله و دو مرد ۲۵ و ۲۸ ساله هستند که یک نفر از آن‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان بوده و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی تصریح کرد: ۴ مورد جدید شهرستان دیر، ۳ آقا در رده سنی ۳۵ تا ۵۸ سال و یک خانم ۷۶ هستند که به جز یک نفر که در بیمارستان بستری است ۳ نفر دیگر تحت مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری اظهار داشت: دو مورد جدید شهرستان دشتی، یک آقای ۲۰ ساکن استان خوزستان و یک آقای ۲۸ ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی بیان کرد: مورد جدید شهرستان تنگستان نیز آقایی ۴۹ ساله است به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارد.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۳۸۳ نفر) تاکنون ۵۶۷ نفر از آنان بهبودیافته و ۷۸۰ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9744
  • نویسنده : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.