تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

تایید ۱۰۵ مبتلای جدید

  • کد خبر : 9665
  • 07 خرداد 1399 - 19:10
تایید ۱۰۵ مبتلای جدید
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۳۷۷ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰۵ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد

به گزارش امواج نیوز، دکتر سعید کشمیری در این خصوص گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۷ خردادماه ۹۰۰ نفر شامل ۵۴۱ مرد و ۳۵۹ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۰۵ مورد مثبت جدید، ۶۲ مورد در بوشهر، ۱۶ مورد در دشتستان، ۱۱ مورد در گناوه، ۶ مورد در تنگستان، ۴ مورد در دشتی، ۲ مورد در دیر، ۲ مورد در عسلویه، یک مورد در جم و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری افزود: ۶۲ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۳۴ آقا در رده سنی ۱۸ تا ۶۴ سال و ۲۷ خانم ۱۵ تا ۶۵ سال و یک کودک ۴ ساله که از این تعداد ۵۶ نفر آن‌ها به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند، ۲ نفر از آن‌ها نیز از بیمارستان ترخیص و ۴ نفر در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی تصریح کرد: ۱۶ مورد جدید شهرستان دشتستان، ۱۱ آقا در رده سنی ۲۸ تا ۶۸ سال و سه کودک دو، ۵ و ۱۱ ساله و دو خانم هستند که ۶ نفر آن‌ها در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه مبتلایان به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ۱۱ مورد جدید شهرستان گناوه، سه آقا در رده سنی ۴۳ تا ۵۲ و ۷ خانم در دره سنی ۳۴ تا ۸۰ ساله و یک کودک ۱۸ ماهه که هفت نفر آن‌ها به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و دو نفر از آنان از بیمارستان ترخیص در منزل تحت مراقبت هستند و سه نفر از آنان در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی تصریح کرد: ۶ مورد جدید شهرستان تنگستان، سه آقا و دو خانم در رده سنی ۳۳ تا ۵۱ سال و یک کودک سه‌ساله هستند که از این تعداد ۴ نفر به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند و دو نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری گفت: ۴ مورد جدید شهرستان دشتی، سه آقا و یک خانم در رده سنی ۳۰ تا ۸۵ سال هستند که سه نفر از آن‌ها به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی افزود: دو مورد جدید شهرستان عسلویه دو آقای ۳۶ و ۸۵ ساله هستند و دو مورد جدید شهرستان دیر نیز خانمی ۲۵ ساله و کودکی ۷ ساله هستند که همه مبتلایان به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان محل سکونتشان شناسایی و در منزل تحت مراقبت هستند.
دکتر کشمیری اظهار داشت: مورد جدید شهرستان جم خانمی ۷۶ ساله است که بعد از گذراندن دوره درمانش از بیمارستان ترخیص شده است و مورد جدید شهرستان دیلم نیز خانمی ۱۹ ساله است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی شده و هر دو مورد در منزل تحت مراقبت هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۹۰۰ نفر) تاکنون ۳۷۷ نفر از آنان بهبودیافته و ۴۹۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9665
  • نویسنده : دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.