تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

۲۷ واحد تولیدی دارای استاندارد در کنگان وجود دارد

  • کد خبر : 8851
  • 18 مهر 1398 - 10:27

رئیس اداره استاندارد کنگان گفت: هم اکنون ۲۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد دراین شهرستان‌ و دیر زیر پوشش این اداره قرار دارند.

به گزارش امواج نیوز، مصطفی رامشیدر نشست خبری به مناسبت هفته ملی استاندارد افزود: این واحدها در مجموع ۲۹ فرآورده مشمول استاندارد تولید می‌کنند و سالانه حداقل ۲ مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته ۱۲۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیر پوشش این اداره در کنگان و دیر انجام و از آنها ۹۳ مورد نمونه‌برداری شد.

رامشی ادامه داد: صدور سه مورد و تمدید، تعلیق و ابطال ۲۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵۴ فقره گواهی بهره‌برداری آسانسور از دیگر فعالیت های این اداره در یک سال گذشته است.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان گفت: با هماهنگی با دادستانی آسانسورها و وسایل فاقد پروانه مراکز عمومی در صورت رعایت نکردن استانداردهای لازم برخورد قانونی خواهد شد.

رامشی از مالکان ساختمان های دارای آسانسور خواست در صورت پایان اعتبار گواهی نسبت به بازرسی ادواری و دریافت گواهی جدید اقدام کنند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان درباره بازدید از مراکز عرضه اظهارداشت: در یک سال گذشته ۱۳۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه صورت گرفته است.

وی در مورد استاندارد سازی مراکز تفریحی از قبیل شهرک‌های بازی گفت: اکنون از مجموع چندین خانه بازی در شهرستان کنگان و دیر فقط یک خانه بازی دارای مجوز است.

رامشی تاکید کرد: همکاری ارگان‌های مسئول در این حوزه از جمله شهرداری‌ها، بهزیستی و اتاق اصناف می‌تواند به گسترش خانه‌های بازی دارای مجوز کمک کند.

وی در باره واحدهای خدماتی تاسیسات سیلندرهای گاز بیان کرد: واحدهای خدماتی که سیلندرهای گاز فرسوده به مردم عرضه کنند با آنها برخورد قانونی و پلمب خواهد شد.

رئیس استاندارد کنگان در ورد صدور گواهی انطباق کالا با استاندارد ملی گفت: در یک سال گذشته ۶۰۵ فقره اظهارنامه وارداتی صادر شده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8851

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.