تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

خبر اشتغال ۲۴۰۲ نفر نیروی بومی در منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۲ در بوق و کرنا

  • کد خبر : 11545
  • 01 اردیبهشت 1403 - 12:58
خبر اشتغال ۲۴۰۲ نفر نیروی بومی در منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۲ در بوق و کرنا
خبر اشتغال ۲۴۰۲ نفر نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۲ در بوق و کرنا /لیستی از ریز‌جزییات استخدامی  محرمانه و نامشخص را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه قرار دهید!

اختصاصی به گزارش امواج نیوز: خبر اشتغال ۲۴۰۲ نفر نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس در سال ۱۴۰۲ در بوق و کرنا /لیستی از ریز‌جزییات استخدامی  محرمانه و نامشخص را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه قرار دهید!

انتشار اخبار مربوط به اشتغال تعداد ۲۴۰۲ نفر از نیروهای بومی استان فقط در سال ۱۴۰۲ همچنان بدون هیچ سند معتبری، این سوال اساسی را در ذهن مخاطب بوجود می آورد: آیا این ارقام می تواند واقعی باشد ؟اگر واقعی هست آیا سازمان منطقه ویژه توانایی ارائه یک سند معتبر دال بر واقعی بودن آن دارد؟

از آنجا که اشتغال بومی در سال های اخیر دغدغه اصلی مردم استان بوده و البته که به دغدغه ای بی راه و حل و بی پاسخ نیز تبدیل شده است؛ لذا انتظار می‌رود که سازمان منطقه ویژه علاوه بر اینکه هر چه سریعتر بصورت مستند واقعی بودن این ارقام را به اطلاع مردم برساند، بعد از این نیز ارقام بدون مستند را که فقط یک علامت سوال بزرگ در ذهن مردم بجای می گذارد منتشر نکند، چرا که هر چه خبر واقعی تر و مستند تر باشد، رسانه های استان نیز بیشتر و بیشتر در این عرصه همکاری کرده و پا به پای سازمان در ارائه اخبار موثق پیش می‌روند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=11545
  • نویسنده : نوید کاردان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.