تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر سرعت یابد

  • کد خبر : 6499
  • 11 آذر 1397 - 17:25

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین پروژه‌های تولید آب از طریق شیرین‌‌سازی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای تسریع می‌یابد.

به گزارش امواج نیوز، داد ستوده صبح امروز در جشنواره آب با مشارکت دانش آموزان پایه سوم و ششم ابتدایی استان بوشهر با تاکید بر توجه به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اظهار داشت: برای حل مشکلات تامین آب آشامیدنی در استان بوشهر ضمن مشارکت مشترکان در مصرفه بهینه، باید در اجرای پروژه‌ها تسریع شود.

وی از تشکیل جلسات کنترل پروژه آب آشامیدنی با حضور استاندار افزود: این جلسات هر دو هفته یکبار با حضور مدیران شرکت‌های آب استان بوشهر و استاندار به صورت تخصصی برگزار و مشکلات این حوزه بررسی و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای برنامه‌های تدوین شده در قالب برنامه کوتاه مدت تصریح کرد: باید حل مشکلات آبرسانی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با تسریع اجرای پروژه‌ها، تابستان آینده  مشکلی نداشته باشیم.

بوشهر| تنها راه توزیع مناسب آب آشامیدنی در بوشهر نوبت‌بندی است‌‌ بوشهر| بحران کم آبی، قطعی و نوبت بندی آب آشامیدنی در آب‌پخش دشتستان بوشهر| طرح تامین آب بر اساس برنامه سازگاری با کم آبی در استان تهیه شود ستوده از اجرای طرح‌های آب شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: با برگزاری مناقصه، سرمایه‌گذار پروژه آب شیرین‌کن وحدتیه، آب پخش و سعدآباد انتخاب شد و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های آبرسانی در بوشهر و جم تصریح کرد: اجرای طرح‌  آب شیرین‌‌کن بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب در حال پیگیری است و تسریع در اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف به جم با ظرفیت ۲۸ هزارمتر مکعب مورد توجه است.

ستوده تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن را برای تامین آب آشامیدنی استان را یک ضرورت دانست و افزود: به سبب مشکلات اقتصادی اجرای طرح‌ها کم شتاب شده که امید می‌رود روزهای آینده با مدیریت کنترل پروژه صحیح،  طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تسریع یابد تا مشکل تامین آب در تابستان آینده برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای طرح اضطراری آب در استان خبرداد و بیان کرد: طرح اضطراری آب در دشتستان و تنگستان در راستای اجرای طرح آبرسانی اجرایی شده است.

وی با اشاره به تدوین پروژه‌های تولید آب از طریق شیرین‌‌سازی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر برای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای تسریع می‌یابد.

منبع :ذاکرنیوز
لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6499

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.