تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024

۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر پرداخت شد

  • کد خبر : 6176
  • 09 آبان 1397 - 18:19
۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بوشهر پرداخت شد

استاندار بوشهر گفت: در راستای رفع موانع تولید ۱۳۲ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان بوشهر پرداخت شد که امید می‌رود با همکاری بانک‌ها مرحله دوم این تسهیلات پرداخت شود.

به گزارش امواج نیوز، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش و فعالیت مستمر بانک‌ها و دستگاه های اجرایی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت: برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت این واحدها بدون تردید منجر به بهبود وضعیت اشتغال می‌شود.

وی از پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی استان خبر داد و بیان کرد: در مرحله نخست بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه رفع موانع تولید پرداخت شد که تمید می‌رود با همکاری بانک‌ها، مرحله دوم این تسهیلات نیز پرداخت شود.

استاندار بوشهر  با تاکید بر برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌های بیمه‌ای و مالیاتی خاطرنشان کرد: باید مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه‌های بیمه‌ای، مواد اولیه، سرمایه در گردش، مالیات، مشکلات زیرساختی و دیگر عرصه‌ها بررسی و راهکارهای موجود ارائه و اجرایی شود تا در کمترین زمان ممکن شاهد بهبود وضعیت واحدهای تولیدی باشیم.

گراوند تصریح کرد: در برخی از بانک‌ها روند انعقاد قرارداد با متقاضیان و همچنین روند پرداخت تسهیلات کند است که باید شتاب بیشتری داده شود.

استاندار بوشهر گفت: مدیران باید از اختیارات قانونی خود برای تسریع در کار مردم و گره گشایی از مشکلات بهره ببرند.

وی از تصویب ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای مرغداری‌های راکد استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با موافقت  رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان کشور مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به صورت سرمایه در گردش برای ۵۰ واحد مرغداری استان که راکد هستند در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=6176

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.