تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهید حسن باقری برگزار شد + تصویر

  • کد خبر : 5491
  • 14 شهریور 1397 - 9:55
اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهید حسن باقری برگزار شد + تصویر

اردوی جهادی هفت روزه گروه جهادی شهید حسن باقری در سه مدرسه در روستای تنبک و گوده با همکاری حوزه ثارلله شهرستان برگزار گردید.

به گزارش امواج نیوز، پاسدار محمد عباس نژاد در بین جهادگران بسیجی افزود :جهادگران با تقویت روحیه تقوا و اعتلای روحیه اعتقادی و معنوی خدمتگذاری بدون منت را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهند.

عباس نژاد خاطر نشان کرد در این اردوی جهادی به همت بسیجیان حوزه ثارالله و همچنین گروه جهادی شهید حسن باقری تعداد سه مدرسه مرمت و رنگ آمیزی گردید که امید است تا پایان رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲ این اردو ادامه و تعداد مدارس بیشتری مرمت و بازسازی کرد.

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان عنوان کرد و بیان کرد: جوانان باید قدر این فرصت را دانسته و از این مهم در راستای خودسازی استفاده کنند.

عباس نژاد با ابراز خرسندی از فعالیت بسیجیان حوزه ثارالله در اردوهای جهادی سال‌های گذشته، تصریح کرد: امید است امسال نیز شاهد اثرگذاری خدمات جوانان و نوجوانان در قالب اردوهای جهادی در امر عمران و آبادانی نقاط محروم شهرستان باشیم.

وی همچنین هدف از اعزام بسیجیان پایگاه های حوزه ثارالله به مناطق محروم در قالب طرح اردوهای جهادی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی، کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم دانست.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5491

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.