تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024

اجرای افزون بر ۴۰۷ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیر

  • کد خبر : 5005
  • 15 مرداد 1397 - 12:39
اجرای افزون بر ۴۰۷ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیر

تاکنون در شهرستان دیر بیش از ۴۰۷ کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده که با تحقق این امر، ۱۶ هزار و ۴۰۲ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش امواج نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با اجرای این میزان شبکه گذاری، ۱۰۰ درصد از خانوارهای شهری و افزون بر ۹۰ درصد از خانوارهای روستایی این شهرستان تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ شهر و ۱۸ روستای شهرستان دیر از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: تاکنون ۱۲هزار و ۲۷۵ انشعاب نیز در این شهرستان نصب شده که با اقدامات در دست اجرا، این میزان همچنان افزایش خواهد یافت.
رحمانی در ادامه، پیرامون توسعه گازرسانی به صنایع شهرستان دیر نیز افزود: گازرسانی به شرکت پتروشیمی متانول کاوه بعنوان بزرگترین واحد تولید متانول خاورمیانه در این شهرستان از جمله طرح های صنعتی عظیمی بوده که با تلاش شرکت گاز استان بوشهر با موفقیت اجرا شد .
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین با بیان اینکه در اجرای طرح گازرسانی به پتروشیمی متانول کاوه، ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افزود: گازرسانی به این واحد صنعتی به طول ۱۷ کیلومتر با لوله ای به قطر۲۴ اینچ اجرا شده است.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: در سال جاری نیز گازرسانی به پتروشیمی سیراف انرژی با اجرای ۵ کیلومتر خط ۱۶ و ۲۰ اینچ و همچنین توسعه گازرسانی شهری و روستایی در این شهرستان اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: شهرستان دیر از قابلیت‌های گسترده‌ای جهت توسعه گازرسانی برخوردار است که با اجرای برنامه‌های تدوین شده، هر لحظه بر شمار خانوارهای برخوردار از گازِ این شهرستان افزوده می‌شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=5005

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.