تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

توصیه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کنگان برای پیشگیری از سرقت طلاجات و اموال با ارزش

  • کد خبر : 4977
  • 10 مرداد 1397 - 19:29
توصیه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کنگان برای پیشگیری از سرقت طلاجات و اموال با ارزش

امواج نیوز، رئیس پلیس آگاهی شهرستان کنگان برای پیشگیری از وقوع سرقت طلاجات و اموال با ارزش در منزل توصیه های ویژه ای را به شهروندان ارایه کرد. منزل خود را به هيچ وجه بدون گماردن فرد مراقب برای مدت طولانی رها نکنند، حفاظت فيزيکي منزل را تا جايي که شرايط مالي اجازه مي دهد […]

امواج نیوز، رئیس پلیس آگاهی شهرستان کنگان برای پیشگیری از وقوع سرقت طلاجات و اموال با ارزش در منزل توصیه های ویژه ای را به شهروندان ارایه کرد.

منزل خود را به هيچ وجه بدون گماردن فرد مراقب برای مدت طولانی رها نکنند، حفاظت فيزيکي منزل را تا جايي که شرايط مالي اجازه مي دهد ارتقاء دهيم، راه هاي نفوذ از جمله بالکن ها را مسدود و ببنديم و نفوذ را درمنازل آپارتماني به حداقل برسانيم، از درب ها و قفل هاي با ضريب ايمني بالا استفاده کنيم .

کليد منزل را براي سرکشي به دست افراد قابل اعتماد بدهيم، اموال با ارزش از جمله طلاجات ، وجوه نقد ، کارت عابر بانک ، لب تاب ، تبلت و … که امکان برداشت و جابجايي آن به سهولت وجود دارد را در زمان مسافرت در منزل نگهداري نکنيم و طلاجات اگر حجم زياد دارد به صندوق امانات بانک ها انتقال دهيم.

اطلاعات و فايل هاي شخصي و خانوادگي را در تبلت ها و دستگاه هاي تلفن همراه هوشمند نگهداري نکنيم، نصب دوربين هاي مدار بسته براي محيط داخل و خارج ساختمان باعث بازدارندگي مي شود و اگر موارد مشکوکي را در منطقه محل سکونت مشاهده کرديد بعنوان مثال خودروهاي سواري با پلاک هاي مخدوش يا فاقد پلاک را بلافاصله با شماره تماس۱۱۰به پليس اطلاع دهيد .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4977

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.