تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

تقدیر از حسن مختارزاده هنرمند بازنشته کنگانی در دوشنبه های ادبی

  • کد خبر : 4863
  • 27 تیر 1397 - 18:44
تقدیر از حسن مختارزاده هنرمند بازنشته کنگانی در دوشنبه های ادبی

جلسه ی « دوشنبه های ادبی » این هفته ی انجمن شعر و ادب کنگان، در محل اداره ی ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهر برگزار شد .

به گزارش امواج نیوز، با ابتکار و هماهنگی خانم مریم عسکری( پری کنگونی) شاعر با ذوق کنگانی و با همراهی و حضور خاکنژاد معاونت سیاسی فرمانداری کنگان و عده ی کثیری از شاعران، نویسندگان و هنرمندان تئاتر و نمایش، جلسه ی این هفته ی انجمن به تقدیر و سپاس از زحمات سی و اندی ساله ی استاد حسن مختار زاده رئیس بازنشسته ی اداره ی ارشاد کنگان اختصاص یافت .
در این جلسه که در ساعت هشت و نیم شب روز دوشنبه ۱۵/۴/۹۷ برگزار شد، شاعران جوان انجمن آثار جدید خود را ارائه دادند و سپس تعدادی از حاضران سخنانی را در قدر دانی از زحمات چندین ساله ی رئیس سابق اداره ی ارشاد و فرهنگ اسلامی کنگان بیان داشتند و تلاش های وی برای ارتقای فرهنگ و هنر این شهرستان را ستودند .
اقای حسن مختار زاده نیز در بیاناتی کوتاه از بذل توجه خانم عسکری و دیگر حاضران ابراز تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد که جمع هنرمندان کنگانی همچون گذشته، در خلق آثار هنری مبتکر و‌کوشا باشند و با رئیس جدید اداره ی فرهنگ، همراهی و مساعدت نمایند .
در پایان خانم ‌عسکری تقدیر نامه ای قاب شده را از طرف انجمن شعر و ادب کنگان به استاد مختار زاده تقدیم داشتند.
علاوه بر آن قاب دیگری را نیز به رسم یادبود به استاد تقدیم شد. این قاب که حاوی شعری از پری کنگونی و با خط زیبای شکسته ی استاد عبدالله علی پور مزین گشته بود، توسط معاون سیاسی فرمانداری کنگان به استاد مختار زاده تقدیم گردید .
دیگر شاعران و هنرمندان حاضر نیز با تقدیم ‌شاخه گل و هدایایی، سی سال خدمات ارزنده ی این هنرمند برجسته ی کنگانی را ارج گذاشتند  / حسن عبدالهی

عکس:مهدی احمدی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=4863

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.