تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024

چرا به موازات افزایش قیمت نان کیفیت آن تغییری نکرد؟/ کیفیت نامطلوب نان در کنگان

  • کد خبر : 9966
  • 14 مهر 1399 - 11:10
چرا به موازات افزایش قیمت نان کیفیت آن تغییری نکرد؟/ کیفیت نامطلوب نان در کنگان
و از آنجا که بر همگان اثبات شده است که گران شدن نان نه تنها بر کیفیت آن اثری نداشت، بلکه حتی بی کیفیتی آن را بیشتر به نمایش گذاشته است، لازم است که به این مساله به صورت ویژه رسیدگی شود.

امواج نیوز – راضیه محمدی: قیمت نان که همواره جز جدایی ناپذیر سفره های مردم بوده است، در سال های اخیر دستخوش تغییرات فراوان و مداومی شده است.

با توجه به وضعیت اقتصادی، تغییر قیمت نان مساله چندان دور از انتظاری نیست، چرا که حتی اگر نرخ آرد مصرفی نانوایی ها نیز بالا نرود، باز هم سایر هزینه های آنها از جمله : آب، برق و سایر هزینه های نانوایی ها است که تحت تاثیر مستقیم شرایط اقتصادی است.

اما این روزها شاید آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، کیفیت نه چندان مطلوب نان های موجود در کنگان است، چرا که انتظار میرفت به دنبال افزایش قیمت ها، کیفیت نان تولیدی، نیز ارتقا یابد.

انتظار می رود ارگان های مربوطه در شرایطی که نان را با قیمتی سرسام آور خریداری میکنیم، با نظارت هر چه بیشتر بر این واحد ها، کیفیت نان را به سطح مطلوبتری برسانند.

و از آنجا که بر همگان اثبات شده است که گران شدن نان نه تنها بر کیفیت آن اثری نداشت، بلکه حتی بی کیفیتی آن را بیشتر به نمایش گذاشته است، لازم است که به این مساله به صورت ویژه رسیدگی شود .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9966
  • نویسنده : راضیه محمدی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.