تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
امام جمعه کنگان:

قوای سه گانه برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره اندیشی اساسی کنند

  • کد خبر : 9931
  • 29 شهریور 1399 - 12:56
قوای سه گانه برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره اندیشی اساسی کنند
محمودی امام جمعه کنگان گفت: در شرایط کنونی ، چاره اندیشی اساسی قوای سه گانه برای حل مشکلات معیشتی مردم ضروری است.

امواج نیوز: حجت الاسلام محمود محمودی در دومین خطبه نماز جمعه در سال جاری و در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به مسائل و مشکلات معیشتی و گرانی کالا در بازار افزود: همه قوا بویژه دولت و مجلس برای حل مشکل معیشتی مردم چاره اندیشی و میدان را برای توطئه و سوء استفاده دشمن باز نگذارند.

وی بیان کرد: وضعیت گرانی در بازار مسکن ، ارز ، خودرو و سکه روز به روز بدتر می شود و متاسفانه روی دیگر کالاها تاثیر می گذارد.

امام جمعه تاکید نمود: دشمن مترصد است با سیاه نمایی ، اختلاف بین قوا کارهای بزرگ نظام را کوچک و با فشارهای اقتصادی چنین وانمود کند که تمام این مشکلات بدلیل عدم ارتباط ایران با آمریکا است و چنین القاء کند با سازش و مذاکره با دشمن مشکلات حل می شود.

محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت است تا فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه زنده و همگان بویژه نسل جدید به گذشته خود افتخار کنند.

وی افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت های اول منطقه است به برکت دفاع مقدس است.

خطیب جمعه عنوان کرد: دشمن تلاش می کند به انحاء مختلف به کشور ضربه بزند و سعی می کند امنیت بعنوان مهمترین مولفه آرامش و آسایش را مخدوش کند که به فضل الهی ناکام خواهد ماند.

محمودی افزود: ایران هراسی ، برنامه ریزی برای تخریب چهره های برتر نیروهای مسلح ، سوء استفاده از برخی خطاهای انسانی ، تشدید تحریم ها و فشار اقتصادی ، ترور شخصیتی چهره های مقاومت ، ساقط نمودن قدرت نظامی و موشکی ایران مقتدر از مهمترین پروژه های دشمن برای حذف امنیت در ایران و ضربه زدن به نظام است.

وی به حوزه سلامت گریزی زد و گفت: به رغم همه مشکلات در چند ماه گذشته حوزه سلامت ما در مبارزه با ویروس منحوس کرونا کارنامه درخشانی داشته است.

امام جمعه با توصیه مردم به رعایت مسائل بهداشتی و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: دشمن تلاش می کند مسائل حوزه سلامت را هم سیاسی کند و برای نیل به این هدف اقداماتی از قبیل شایعه کمبود واکسن آنفولانزا ، تشدید تحرکات در بازار سیاه ، گران کردن و احتکار دارو و فروش داروهای تقلبی انجام می دهند که دولت و دیگر قوا بایستی جلوی این اقدامات را انجام می دهند.

محمودی با اشاره به فعالیت مدارس ، مراکز علمی و دانشگاهی و نیاز برخی دانش آموزان به وسایلی مانند نوشت افزار و تبلت بر ضرورت مشارکت خیرین در تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند تاکید کرد.

وی به موضوع اقدام ننگین آل خلفیفه در بحرین در آشکار سازی و عادی سازی روابط با رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی مانند رژیم مرتجع امارات و انتقاد از وابستگی ذلت بار و کرنش نکبت بار آنها مقابل استکبار ، بیان کرد: کشورهای ذره بینی و مرتجع عربی مانند امارات و بحرین که زلف خود را به زلف گندیده صهیونیست ها گره زده اند ، بدانند اگر بخواهند کوچکترین غلطی کنند نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران آنها را از صفحه تاریخ محو خواهند ساخت.

خطیب جمعه در پایان با اشاره به رزمایش ذوالفقار ۹۹ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی هر گونه چشم طمع به خاک ایران اسلامی را کور و پاسخ سخت و پشیمان کننده ای به کوچکترین تعرض خواهند داد.

بعد از کرونا امروز دومین نماز جمعه کنگان در سال جاری بود که بعد از چند ماه وقفه اقامه شد

ضدعفونی مصلی و فضای جانبی ، استفاده از تب سنج ، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی جهت نمازگزاران ، تهیه مهر های سنگی و … از مهمترین اقدامات نهاد نماز جمعه در برگزار نماز جمعه امروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بود

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9931
  • نویسنده : ابوذر حسین پور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.