تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024

جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه کنگان برگزار شد

  • کد خبر : 9927
  • 28 شهریور 1399 - 12:55
جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه کنگان برگزار شد
در آستانه بازگشایی مجدد نماز جمعه در کنگان ، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر با حضور امام جمعه ، رییس و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه در مصلای شهدای محراب برگزار شد.

امواج نیوز: امام جمعه کنگان در این جلسه گفت: نماز جمعه با تشخیص ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعد از چند ماه مجدد از فردا ۲۸ شهریور اقامه خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: نماز جمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا خواهد شد.
وی بیان کرد: همانگونه که در ایام عزای حسینی مراسم به بهترین نحو در جاهای مختلف برگزار و هیات ها و متدینین اثبات کردند که به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقید اند ، نماز جمعه نیز بر اساس تدابیر اندیشیده شده در کنگان نیز با همکاری و همراهی نمازگزاران عزیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
رییس ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان نیز گفت: تدابیر لازم برای برگزاری نماز جمعه در این شهر لحاظ شده است.
عظیم عظیم پناه افزود: ضد عفونی مصلی و سرویس های بهداشتی ، تهیه مهرهای سنگی ، تهیه دستگاه تب سنج با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، تهیه ماسک و … از مهمترین اقدامات برای برگزاری نماز جمعه است.
وی بیان نمود: نمازگزاران عزیز وضو در منزل بگیرند ، مهر و سجاده شخصی حتی الامکان همراه داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.
رییس ستاد نماز جمعه گفت: نمازگزارانی که بیماری زمینه ای داشته و یا علائم بیماری دارند بجهت حفظ سلامت خود و دیگر مومنین در نماز شرکت نکنند.
عظیم پناه در خصوص زمان برگزاری نماز نیر گفت: شروع خطبه‌ها بلافاصله بعد از اذان ظهر خواهد بود و زمان خطبه ها نیز کوتاه خواهد بود.
وی ضمن دعوت از مردم بیان کرد: نماز جمعه ۲۸ شهریورماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه معزز کنگان اقامه خواهد شد.
در این جلسه پیرامون برگزاری نماز جمعه و اجرایی نمودن شیوه نامه های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9927
  • نویسنده : ابوذر حسین پور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.