تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

خیرین سلامت، بیمارستان کنگان را همراهی کنند/ همواره قدردان کمک های این عزیزان بوده ایم

  • کد خبر : 9820
  • 12 تیر 1399 - 13:40
خیرین سلامت، بیمارستان کنگان را همراهی کنند/ همواره قدردان کمک های این عزیزان بوده ایم
دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است که خداوند منان نصیب هر کسی نمیکند. آنانکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار خواهند بود.

به گزارش امواج نیوز، دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان، موهبتی است که خداوند منان نصیب هر کسی نمیکند. آنانکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار خواهند بود.
وی ضمن ارزشمند شمردن کمک ها و مساعدت های گروه های خیرخواه به بیمارستان کنگان اظهار داشت: حمایت های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا ، ما را یادآور دوران جنگ تحمیلی و روحیه نوع دوستی نمود.
سرپرست بیمارستان کنگان عنوان کرد: هر چند کرونا ویروس معادلات فکری ما را بهم زد اما مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آنها در کنار تیم درمان از نشانه های فرهنگ والا و تمدن اصیل مردم عزیزمان بود. حقیقتا این همراهی و همدلی شما عزیزان به همکاران ما انرژی مضاعفی بخشید تا با تلاش هرچه تمام تر به مراقبت از بیماران عزیزمان بپردازند.
دکتر مختار پور ادامه داد: ان شاءالله پس از اتمام بحران کرونا بتوانیم جشن بزرگ » شکست کرونا « با حضور خیرین محترم برگزار کنیم.
وی یادآور شد: جا دارد از خیرین و گروه های جهادی مانند: گروه های خودجوش مردمی، بسیج، سپاه، شهرداری کنگان و بنک، شورای اسلامی شهر کنگان و بنک، کانون مداحان ، رسانه ها، دفتر امام جمعه کنگان و سیراف، نماینده مردم جنوب استان، فرمانداری شهرستان، شورای تامین امنیت شهرستان، شورای سلامت شهرستان، اصناف شهرستان و همه عزیزانی که در این ایام با کمک های خوب و موثرشان ما را یاری دادند، کمال قدردانی را به عمل آوریم.
سرپرست بیمارستان کنگان تاکید کرد: ما در حال عبور از شرایط بحرانی کرونا هستیم و در این مقطع که کرونا به اوج شیوع خود رسیده است، نیازمند ادامه همراهی عزیزان و خیرین هستیم تا ان شاءالله با استعانت از حق تعالی و دستان پر مهر مردم، از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم.
دکتر مختارپور گفت: از همه خیرین گرامی و افراد نیکوکار تقاضا می کنیم ما را در جلسه روز یک شنبه ۱۵ تیرماه هفته پیش رو همراهی کنند تا به فضل الهی با هم اندیشی و همراهی هم، بتوانیم مشکلاتمان را درمیان بگذاریم و از ظرفیت خیرین عزیز برای عبور از این شرایط حساس بهره مند شویم.
نیازمند همراهی و مساعدت خیرین در حوزه درمان هستیم. از این عزیزان تقاضا داریم در کنار ما باشند تا بتوانیم مشکلات بیمارستان کنگان را با دستان پر خیر این بزرگواران حل و رفع کنیم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9820
  • منبع : روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.