تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان کنگان شد

  • کد خبر : 9804
  • 03 تیر 1399 - 11:02
دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان کنگان شد
با ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر صادق مختارپور با حفظ سمت ( سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر) به عنوان سرپرست بیمارستان کنگان منصوب شد.

به گزارش امواج نیوز، دکتر صادق مختارپور  متخصص طب اورژانس و متولد کنگان می باشد. وی قبل از تصدی سرپرستی بیمارستان کنگان، سرپرستی بیمارستان دیر را بر عهده داشته است و در مقطعی نیز به عنوان متخصص طب اوژانس بیمارستان کنگان به عنوان یکی از بزرگ ترین اوژانس های سطح استان بوشهر، خدمت کرده است.

این انتصاب از چند جهت حائز اهمیت است. اعتماد مسئولین دانشگاه به چهره های بومی و تحصیل کرده شهرستان کنگان و از طرفی اعتماد به توانمندی جوانان که می توانند با انگیزه و استعاد خود، در هر مجموعه ای، پویایی و حرکت رو به رشد را ایجاد کنند.

در این راستا باید بر نقش موثر نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای حمایت قاطع و پیگیری این موضوع نیز اشاره کرد که با بها دادن به چهره های علمی و جوان شهرستان های جنوبی، قصد ایجاد حرکت و توسعه مطلوب در منطقه را دارد. این مسئله نشانگر سرمایه گزاری نماینده مردم جنوب استان روی نیروهای انسانی متخصص( و جوان) نیز دارد که باید ادامه یابد.

دکتر مختارپور را باید شروع و مطلعی بر حمایت های نماینده مردم جنوب استان از چهره های بومی و علمی جنوب استان دانست.

در این میان نیاز است که خیرین، معتمدین، مطالبه گران و رسانه ها نیز از دکتر مختارپور، گزینه بومی منطقه حمایت کرده و با مشارکت در برنامه ها و نشست هایی که در آینده نزدیک توسط سرپرست بیمارستان کنگان ترتیب داده می شود، مشاوره، کمک، راهنمایی و مساعدت خود را در زمینه های مورد نیاز به این مرکز درمانی ارائه کنند تا ان شاءالله از رهگذر تعامل و همکاری بتوان، مشکلات موجود در بیمارستان را کاهش داد و نهایتا موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

دکتر مختارپور و مجموعه بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر نیازمند همکاری، مشارکت و کمک همه مسئولین از جمله نماینده مجلس، فرماندار، شوراها و دیگر نهادهای دولتی، مردمی، قضائی، نظامی، موسسات، صنعت و رسانه ها است.

بیمارستان کنگان به طور متوسط، سالانه تقریبا یک میلیون مراجعه کننده دارد. پروانه این بیمارستان، ۱۹۲ تخت خوابی است.

یادمان باشد بیمارستان ها جزء معدود مکان هایی هستند که هر انسانی ممکن است از بدو تولد تا دم مرگ هر لحظه بنا به هر دلیل و اتفاقی به مقوله درمان و بیمارستان نیاز پیدا کند و لذا مقوله درمان باید به مطالبه اصلی مردم از مسئولین و صنعت تبدیل شود.

وزارت بهداشت به تنهایی توان تامین نیازمندی های بیمارستان کنگان را ندارد و لذا صنایع منطقه و خیرین می توانند در این شرایط، این مرکز درمانی را کمک کنند.

امید است که هرچه سریعتر دانشگاه علوم پزشکی جایگزین دکتر مختارپور را در بیمارستان دیر معرفی نماید تا دکتر مختارپور بتواند به شکل تمام وقت در بیمارستان کنگان مستقر شود و برای رفع مسائل و نواقص، کار خود را با قدرت و سرعت ادامه دهد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9804
  • نویسنده : مصطفی صفایی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.