تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
صدای مردم:

لزوم راه اندازی بخش مراقبت از بیماران کرونایی در سیراف

  • کد خبر : 9786
  • 23 خرداد 1399 - 11:22
لزوم راه اندازی بخش مراقبت از بیماران کرونایی در سیراف
میزان مبتلایان به کرونا در سیراف به نسبت جامعه آماری آن، به مراتب نسبت به شهرستان کنگان بیشتر است و علی رغم این سرعت شیوع و تعداد بالای مبتلایان، متاسفانه تدبیر و برنامه ای مناسب توسط بهداشت و درمان شهرستان کنگان برای مراقبت و پیگیری حال عمومی مبتلایانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند لحاظ نشده است.

به گزارش امواج نیوز، میزان مبتلایان به کرونا در سیراف به نسبت جامعه آماری آن، به مراتب نسبت به شهرستان کنگان بیشتر است و علی رغم این سرعت شیوع و تعداد بالای مبتلایان، متاسفانه تدبیر و برنامه ای مناسب توسط بهداشت و درمان شهرستان کنگان برای مراقبت و پیگیری حال عمومی مبتلایانی که در قرنطینه خانگی به سر می برند و همچنین بیمارانی که نیاز به بستری دارند در بخش سیراف اندیشیده نشده است.

بیماران عمدتا دچار تب و لرز ، سردرد شدید ،سرگیچه و کم اشتها هستند. که عمدتا دچار ضعف جسمانی می شوند اما از گرفتن یک سرم برای تقویت بدن محروم هستند چرا که «بخش مراقبت از بیماران کرونایی» در سیراف راه اندازی نشده است و از طرفی درمانگاه سیراف شرایط پذیرش این بیماران را ندارد و بیمار باید خود به کنگان مراجعه کند.

بیمارانی که نیاز به اقدامات اولیه درمانی داشته باشند باید با خودروی شخصی و یا آمبولانس جاده ای به کنگان مراجعه کنند.

در این دو الی سه هفته ای که شاهد شیوع کرونا در سیراف بوده ایم کادر بهداشت و درمان با کمترین امکانات و کمبود نیرو از جان و دل مایه گذاشتند و مردم قدردان تمام زحمات کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا در بخش سیراف هستند.

امروز خواسته مردم از مسئولین سیرافی اینست که مطالباتشان در راه اندازی «بخش مراقبت بیماران کرونایی» از مسئولین شهرستانی و استانی پیگری و این امر را در سریعترین زمان ممکن تحقق بخشند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9786

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.