تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی/ جبران خسارت کرونا با جیب ورزشکاران

  • کد خبر : 9775
  • 21 خرداد 1399 - 12:31
افزایش بی‌ضابطه شهریه باشگاه‌های ورزشی/ جبران خسارت کرونا با جیب ورزشکاران
یکی از ورزشکاران کنگان می گوید: در شهرستان کنگان جوانان ورزشکاری داریم که در سطح کشوری مقام کسب کردند اما متاسفانه بعضی اوقات برای مشارکت در مسابقات کشوری و یا استانی مجبورند هزینه کرایه رفت و برگشت را از جیب خود پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری امواج نیوز، همزمان با شیوع ویروس کرونا و قد کشیدن سایه آن بر کل کشور باعث شد تا اماکن عمومی از جمله ‌بازارها، مساجد و حتی باشگاه‌های ورزشی و.. تعطیل شود.

بعد از مدتی که شاهد سیر نزولی کرونا در کشور شدیم به تدریج دستور بازگشایی این اماکن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شد.

باشگاه‌های ورزشی پس از مدت تعطیلی نسبتا طولانی شروع به کار کردند که متاسفانه با افزایش شهریه‌ها و یا واگذاری باشگاه‌ها مواجه شده‌اند.

برخی از باشگاه‌های ورزشی برای جبران خسارت‌های تعطیلی دوران کرونا اقدام به افزایش شهریه‌ ورزشگاه‌ها شده است که طبق گفته یکی از ورزشکاران شهریه برخی باشگاه‌ها از ۴۵ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش داده شد.

این‌ ورزشکار می‌گوید: چرا یک جوان علاقمند به ورزش باید شب و روز کار کند تا بتواند شهریه یک ماه باشگاه را پرداخت کند؟

یکی دیگر از ورزشکاران به خبرنگار ما گفت: در شهرستان کنگان جوانان ورزشکاری داریم که در سطح کشوری مقام کسب کردند اما متاسفانه بعضی اوقات برای مشارکت در مسابقات کشوری و یا استانی مجبورند هزینه کرایه رفت و برگشت را از جیب خود پرداخت کنند.

انتظار می‌رود مسؤولین متولی امر ورزش نسبت به توجه به ورزشکاران توانمند و مستعد شهرستان و همچنین نظارت جدی بر شهریه‌ باشگاه‌ها بتوانند گامی در مسیر کاهش مشکلات ورزشکاران بردارند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9775
  • نویسنده : صلاح خنافره

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.