تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان:

قریب ۱۰۰ مددجوی بیمار صعب العلاج نیازمند کمک خیرین اند

  • کد خبر : 9755
  • 18 خرداد 1399 - 14:14
قریب ۱۰۰ مددجوی بیمار صعب العلاج نیازمند کمک خیرین اند
در حال حاضر قریب ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از بیماری های صعب العلاج رنج می برند که نیازمند کمک خیرین برای درمان اند.

به گزارش امواج نیوز: احمدرضا بحرینی در نشست با خبرنگاران گفت: در حال حاضر قریب ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از بیماری های صعب العلاج رنج می برند که نیازمند کمک خیرین برای درمان اند.
وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد اند که برخی از آنها فاقد حامی اند که امید می رود خیرین با مشارکت در طرح اکرام ایتام گره گشای مشکلات این عزیزان باشند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: در حال حاضر قریب ۲۳۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و یکصد نفر از خدمات کمیته امداد در حوزه های مختلف برخوردار اند.
بحرینی به طرح رزمایش مواسات اشاره و با تشکر از امام جمعه ، فرماندار و دیگر اعضای قرارگاه و خیرین و برخی شرکت ها عنوان کرد: امسال و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان کنگان همه مددجویان از بسته های معیشتی بهره مند شدند.
وی افزود: در طرح همسفره ویژه ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم از جمله سفره آسمانی ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین مددجویان توزیع شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان در ادامه با تبیین خدمات این نهاد در حوزه مسکن ، اشتغالزایی ، تسهیلات بانکی ، وام های کارگشایی ، جشن عاطفه ها و نیکوکاری اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان اولویت و سیاست راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9755
  • نویسنده : ابوذر حسین پور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.