تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان کنگان

  • کد خبر : 9633
  • 04 خرداد 1399 - 8:22
توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان کنگان
عسکری زاده: خوشبختانه با کمک‌های مردم خونگرم شهرستان کنگان توانستیم 2هزار بسته‌ی گره گشو جمع آوری و بین کودکان توزیع کنیم.

به گزارش امواج نیوز، مریم عسکری زاده ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای برگزاری رزمایش مواسات کمک به نیازمندان و محرومان اقدام به جمع آوری بسته‌های معیشتی و بهداشتی کردیم.

مدیر عامل موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان با بیان اینکه همیشه ما مردم کشور به ویژه مردم جنوب پشتیبان و همراه یکدیگر هستیم افزود: خوشبختانه با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در فضای مجازی و همچنین در سطح شهر، مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان مثل همیشه به ما اعتماد کردند و کمک‌هایشان به صورت نقدی و غیرنقدی به دست ما جهت رساندن به نیازمندان دادند.

عسکری زاده به تشریح اقدامات صورت گرفته از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون پرداخت و گفت: خرید ۱۲۰ کتاب درسی برای دانش آموزان نیازمند، ۸۰۰ ظرف غذای گرم برای افطار، ۱۰۰۰بسته‌‌ی معیشتی، ۵۰۰ بسته بهداشتی، توزیع ۶ راس دام زنده و همچنین اهداء وسایل الکترونیکی مانند کولر و یخچال به افراد نیازمند از جمله اقداماتی که در این بازه زمانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به آیین سنتی گره‌گشو که در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا اجازه نداده ایم این بیماری مانع لبخند کودکان شود و با همکاران بر آن شدیم تا خودمان به در خانه‌های کودکان رفته و بسته‌های گره‌گشو به آن‌ها اهداء کنیم.

عسکری زاده ادامه داد: خوشبختانه با کمک‌های مردم خونگرم شهرستان کنگان توانستیم ۲هزار بسته‌ی گره گشو جمع آوری و بین کودکان توزیع کنیم.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان گفت: این کمک‌ها تا کنون نیز ادامه دارد و مردم عزیز همچنان می‌توانند کمک‌هایشان را به ما به صورت نقدی یا غیر نقدی برسانند تا ما به دست نیازمندان برسانیم.

عسکری زاده گفت: از تمامی نهادهای شهرستان کنگان از جمله امام جمعه محترم کنگان، فرمانداری، سپاه، آموزش و پرورش و همچنین رستوران زیتون کنگان که در این کارهای خیر به ما کمک کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9633
  • منبع : روابط عمومی موسسه خیریه هنرمندان مهرآورکنگان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.