تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

پنجاه گیگابایت اینترنت ثابت رایگان پیشگامان به معلمان

  • کد خبر : 9512
  • 14 اردیبهشت 1399 - 11:33
پنجاه گیگابایت اینترنت ثابت رایگان پیشگامان به معلمان

حسین کوزه گر: از امروز ۱۴ اردیبهشت ماه؛ یک بسته ۵۰ گیگابایتی اینترنت رایگان ثابت پیشگامان برای همه معلمان فعال می شود و فرصت استفاده از آن تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش امواج نیوز حسین کوزه گر مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جنوب از فعال‌سازی ۵۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه معلمان خبر داد.

وی ادامه داد: به منظور ارائه هدیه ویژه به معلمان عزیز؛ بزودی شرکت پیشگامان جنوب بسته  ۵۰گیگابایتی ویژه معلمان را فعال خواهد کرد.

کوزه گر گفت: اقشار مختلف فرهنگی آموزش و پرورش با مراجعه به آدرس اینترنتی اعلام شده (لینک ثبت نام) و وارد نمودن اطلاعات خود ؛ میتوانند نسبت به دریافت بسته هدیه ویژه اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت پیشگامان گفت: بسته هدیه برای معلمینی که از سرویس اینترنت پیشگامان جنوب استفاده میکنند یا در هفته معلم نسبت به ثبت نام اقدام کنند ؛ فعال خواهد شد.

پیشگامان جنوب دارنده پروانه سروکو به شماره ۷۲-۹۵-۱۰۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) یکی از شرکتهای اینترنتی فعال و بزرگترین و فعال ترین تعاونی اینترنتی سطح استان بوشهر می باشد و علاوه بر افزایش سطح کیفیت ، تعرفه های مناسبی به مشترکین خود ارائه میکند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9512

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. سلام.کارزیباییست

  2. خیلی عالی هست صحت داشته باشد

  3. من رفتم اما نشد و کاربری چیه؟؟؟!! دروغه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.