تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

۳ بیمار جدید کرونا در استان بوشهر

  • کد خبر : 9481
  • 08 اردیبهشت 1399 - 12:47
۳ بیمار جدید کرونا در استان بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: سه نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش امواج نیوز ، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۲۲۶ نفر شامل ۱۱۵ مرد و ۱۱۱ زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیمارهای جدید خانمی ۳۲ ساله ساکن شهرستان بوشهر ، آقایی ۳۲ ساله ساکن شهرستان کنگان و آقایی ۶۹ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند.
وی تصریح کرد: دو بیمار کنگانی و دشتستانی با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمار بوشهری نیز بعد از مراجعه به بیمارستان به صورت سرپایی از آنان نمونه آزمایش ویروس کرونا گرفته‌شده و شناسایی‌شده‌اند که در منزل تحت مراقبت هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۵۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۲۶نفر) تاکنون ۱۴۰ نفر از آنان بهبودیافته و ۶۵ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۰ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9481

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.