تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

دستگیری عامل قتل مسلحانه جوان کنگانی

  • کد خبر : 9473
  • 06 اردیبهشت 1399 - 15:16
دستگیری عامل قتل مسلحانه جوان کنگانی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردی ۴۲ساله که در شهرستان کنگان به علت اختلاف مالی و ملکی یک جوان ۳۵ساله را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیری شد.

به گزارش امواج نیوز، سردار خلیل واعظی در این خصوص گفت: روز ۲۹بهمن ۹۸، وقوع یک قتل در شهرستان کنگان به پلیس گزارش شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی هنگامی که در محل وقوع حادثه حاضر شدند؛ مشاهده کردند فردی با ضربات گلوله به قتل رسیده است، در همین راستا سریعاً اقدامات فنی و بررسی های میدانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته ی فرمانده انتظامی استان بوشهر وجود آثار خون، نحوه ی مرگ و مستندات دیگر باعث شد کارآگاهان پلیس فرضیه قتل مقتول در دستور کار قرار داده و مسیر تحقیقات را بر روی شناسایی هویت قاتل متمرکز کنند.

سردار واعظی خاطر نشان کرد: قاتل که با پوشش های خاص و زیرکانه ای مرتکب قتل شده بود تصور میکرد که هیچگونه ردی از وی برجا نمانده است، اما پلیس توانست با جمع آوری مستندات، این فرد ۴۲ساله را که ساکن شهر کنگان بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی بیان کرد: متهم به قتل در بازجویی های اولیه ابتدا منکر بزه ارتکابی می شد، اما پس از مواجهه با مدارک پلیس به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.

سردار واعظی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات مالی و ملکی بیان کرده است، ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9473

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.