تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

تمامی راه های مواصلاتی به شهر بنک، مسدود شد

  • کد خبر : 9350
  • 27 اسفند 1398 - 12:00
تمامی راه های مواصلاتی به شهر بنک، مسدود شد

شهردار بنک گفت: جهت کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر، تمامی راه های ورودی از سمت کمربندی مسدود شد.

به گزارش امواج نیوز، ریحانی نیا شهردار بنک در این خصوص گفت:این شهر با همکاری پالایشگاه فاز ۱۲ به گیت تب سنج اتوماتیک مجهز شد که در روزهای آینده در محل های ورودی شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

ریحانی نیا نیز یاد آور شد: به محض شیوع این بیماری در استان، شهرداری با استقرار کانکس و موانع ترافیکی در تقاطع کمربندی بنک، خودرو ها و انجام عملیات تب سنجی با همکاری نیروهای انتظامی، هلال احمر و بسیج به صورت شبانه روز کنترل می شود و تا کنون از برپای چادر مسافرتی در پارک ساحلی جلوگیری شده است.

وی افزود: ضد عفونی سطح شهر،اماکن عمومی، ورزشی، مساجد و محلات توسطه شورا و شهرداری، سمن ها و پایگاه مقاومت بسیج به طور مستمر در حال انجام است.

مسدود کردن فرعی های منتهی به ورودی و خروجی از سمت کمر بندی، تعطیلی اماکن عمومی، بستن محور پارک ساحلی و پارک جنگلی از دیگر اقدامات پیشگیرانه شهرداری در این مدت بوده است.

وی همچنین از معافیت اجاره بها توسط دکه ها و فضاهای ورزشی مستقر در سطح شهر خبر داد.

ریحانی نیا به پلمپ کارگاه ضایعاتی اشاره کرد و عنوان داشت: بار اساس رای صادره از کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، ۷ کارگاه بزرگ ضایعاتی که بر خلاف موازین بهداشتی و شهرسازی فعالیت داشتند، پلمپ شد.

شهردار نیز از ضدعفونی ساختمان شهرداری گفت و بیان داشت: جهت سلامتی پرسنل و شهروندانی که به شهرداری مراجعه می کنند، علاوه برضد عفونی روزانه، توزیع ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی دراختیار کارمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از شهروندان گرامی تقاضا میکنم در منازل خود بمانند و حدالمقدور در شهر تردد نکنند، چرا که تنها راه مقابله با این بیماری قرنطینه ی خانگی است.

ریحانی نیا گفت: مردم از تجمع در یک مکان جدا خودداری و زنجیره ی انتقال ويروس را با هوشیاری متوقف کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9350

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.