تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

بخش بستری کرونا در بیمارستان کنگان ایجاد شد

  • کد خبر : 9312
  • 15 اسفند 1398 - 23:22
بخش بستری کرونا در بیمارستان کنگان ایجاد شد

رئیس بیمارستان کنگان گفت: دو بخش بستری کرونا و بخش ویژه را با ۳۶ تخت در این مرکز درمانی راه اندازی کرده‌ایم.

به گزارش امواج نیوز، حسن حیدری در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان کنگان از این مرکز درمانی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به موارد مشکوک به بیماری کرونا یا بیماران حاد تنفسی با اطلاع دانشگاه علوم پزشکی استان، دو بخش بستری کرونا و بخش ویژه را در این مرکز درمانی با ۳۶ تخت راه اندازی کرده‌ایم که با مشارکت نیروهای آموزش دیده و چند متخصص داخلی مدیریت می‌شود.

او افزود: بیش از ۸۰ درصد از مراجعان به بیمارستان کنگان کارکنان صنعت نفت و خانواده آنان هستند و انتظار ما از مدیران صنعت تعامل و مساعدت بیشتر برای ارتقاء این بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مردم و صنعت است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: درآمد اصلی ما در بیمارستان کنگان تامین سلامت و درمان مردم است و امیدواریم وزارت نفت و صنایع مستقر در منطقه به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال بیمارستان کنگان و سلامت مردم بیش از پیش همت کنند.

فرماندار شهرستان کنگان هم گفت: برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به موارد مشکوک به بیماری کرونا دو بخش با عنوان بستری کرونا با ظرفیت حدود ۳۰ تخت و بخش ویژه کرونا با ظرفیت ۶ تخت، همراه با نیروی آموزش دیده و سه پزشک متخصص داخلی راه اندازی شده است.

سید علی پاکنژاد افزود: هدف از راه اندازی این دو بخش در بیمارستان کنگان این است که خدمت مورد نیاز مردم در حوزه بیماران کرونا و موارد مشکوک و یا شبیه به آن، ارائه شود، ضمن اینکه نگرانی مردم به حداقل رسانده شود.

او ادامه داد: بیمارستان کنگان مراجعان زیادی از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و بخش‌هایی از استان فارس و هرمزگان و البته صنعت منطقه دارد و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مراجعان مربوط به صنعت است انتظار داریم صنایع منطقه به تجهیز و توسعه این مرکز درمانی بیشتر توجه کنند.

فرماندار کنگان با درخواست از مردم برای خودداری از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان تاکید کرد: در زمینه بررسی سلامت مسافران ورودی به شهرستان از نظر ابتلا به کرونا دقت و تلاش مضاعفی انجام گیرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9312

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. اگه دزدبای شرکت نفت تموم شدنی باشه اونوقت شاید گوشه چشمی هم ب مردم بیچاره کنگان بکنن حالا کل ایران پیشکش

  2. مگه دروغه دزدی مگه نمیکنن

  3. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من دیشب مریض بودم رفتم بیمارستان خداوکیلی ازتمام پرسونل بیمارستان نااومید شودم از دکتر شیف وپرستاران
    که حتا بلد نیست سروم وصل کند دوروغ نمیگم جای که خوب
    بشم بتر شودم اینقدر خون رفت ازدستم روی تخت خودم نشونش دادم امپولاش بزند وجای که سروم وصل کرده عکس بفرستم خنده ات مگیره ماه همه انسان ومسلمان هستیم نه موشی ازمایشگاهی من همنجاه هم گوفتم پرستار رودیگر ندیدم
    بیاد سوزن رو دربیارد کجای دلاورمردی خدا قوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.