تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

گلایه شهروندان کنگانی از قطع مکرر آب

  • کد خبر : 9289
  • 14 اسفند 1398 - 20:55
گلایه شهروندان کنگانی از قطع مکرر آب

موثرترین راه مبارزه با کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی و تقویت سیستم ایمنی بدن است، اما با وجود قطعی مکرر آب، شهروندان کنگانی با مشکلاتی مواجه شده اند.

به گزارش امواج نیوز، مشکل قطعی مکرر آب شهر کنگان در هفته های اخیر شدیدتر از قبل شده به طوری که در برخی نقاط این شهر آب شرب تا ۱۲ ساعت در روز قطع می شود، این وضعیت توام با استرس شدید شیوع ویروس جدید چینی و رعایت بهداشت فردی، امان مردم را بریده است.

به گفته شهروندان بعد از گذشت حدود چند هفته که از ساعت ۱۸ تا ۷ صبح آب در شهر کنگان قطع می‌شد، توقع میشد مسئولین برای کاهش زمان بندی قطعی تفکری بیاندیشند اما با آنچه مواج هستیم قطعی های بی خبر و مدت دار در ساعت‌های روز است.

شهروندی از شهرک پریشانی دراین زمینه مشکلات بیشتری را گزارش داد و گفته می‌شود ۲ روز است که علاوه بر شب، روز هم در این شهرک آب نیست، این شهرک حتی برای مصارف بهداشتی هم آب ندارد و بسیاری از ساکنین به مشکل بر خورده اند.

 

فرسودگی لوله ها و تعمیران ناخواسته عامل بروز مشکل

حسین غلامی رییس اداره آبفا کنگان در این خصوص به خبرنگار امواج نیوز گفت: با توجه به فرسودگی زیاد در لوله های شهری، تعمیرات ناخواسته باعث میشود تا آب محله ای لحظه ای قطع شود.

غلامی ادامه داد: به دلیل تعمیرات اساسی ساعات قطعی آب در شهرستان ساعت ۱۶ عصر تا ۳ شب می باشد و ممکن است بعضی از  انشعاباتی که در شیب قرار دارند مدت بیشتری آبگیری نمایند.

این مدیر مسئول در خصوص آبشیرین کن کنگان گفت: این مرکز روزانه ۸ هزار متر مکعب تولید دارد و وارد مخزن شهر می شود که بنا به مشکلاتی از جمعه گذشته تا روز سه شنبه تولیدات آن به ۶ هزار متر مکعب رسید.

وی همچنین گفت: امیدوارم با همکاری مسئولین شهر در سال آینده تولیدات آب شیرن کن کنگان به بیش از ده هزار متر مکعب در روز برسد.

وی با تقدیر از همکاری و صبوری مردم کنگان گفت: مشکل قطعی و افت فشار آب به دلیل مشکل فنی است و حل آن تا پایان اسفند ماه سال جاری زمان می‌برد.

بی آبی مردم شهر کنگان را کلافه کرده است در حالی که آب شیرین کن روزانه ۱۰ هزار متر مکعب خروجی داشت و قرار بر افزایش آن بود تا کاهش، با توجه به گفته رئیس اداره آبفا کنگان با انجام تعمیرات این مشکل تا پایان سال جاری رفع می‌شود‌‌؛ باید دید آیا این وعده در موعد مقرر محقق می‌شود یا مردم کنگان باید تابستان را با بی آبی سپری کنند؟

خبرنگار: نوید کاردان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=9289
  • نویسنده : نوید کاردان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. خدایش یعنی این آب کجامیره وکجای انشعاب مشکل داره تاخودمون هم بریم نگاه کنیم باورکنیم خداراضی نیست بجای کورانا ملت کنگان گال میگیرن دراین شرایط نبایداب قطع بشه آهای مسولین کجاین بفکرملت کنگان باشید نه فقط تاقبض آب پرداخت نکنیم فوری قطع آب میکنید مسولین بفکرباشیدازخاب بیدارشوید بچه کوچیکداریم

  2. خدایش یعنی این آب کجامیره وکجای انشعاب مشکل داره تاخودمون هم بریم نگاه کنیم باورکنیم خداراضی نیست بجای کورانا ملت کنگان گال میگیرن دراین شرایط نبایداب قطع بشه آهای مسولین کجاین بفکرملت کنگان باشید نه فقط تاقبض آب پرداخت نکنیم فوری قطع آب میکنید مسولین بفکرباشیدازخاب بیدارشوید بچه کوچیکداریم

  3. مال ما که نزدیک ۲ ساله از مغرب تا صبح قطعه خیابون معلم یعنی تواین ۲ سال دارن لوله های آب درست میکنن

  4. سلام لطفا اطلاع رسانی کنید چه موقع هایی آب میاد،مخازن ما دیگه آب نداره ،آقا با بچه کوچیک تو این وضعیت کرونا ما باید چیکار کنیم،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.