تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

باند سارقان موبایل فروشی در کنگان متلاشی شد

  • کد خبر : 8879
  • 05 آبان 1398 - 10:34
باند سارقان موبایل فروشی در کنگان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارقانی که از یک مغازه موبایل فروشی ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه را به ارزش ۵ میلیارد ریال سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ “رهام رضایی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک مغازه موبایل فروشی در شهر کنگان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی به سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار رسیدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات موفق متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان گنکان منتقل شد.

سرهنگ رضایی گفت: فرد دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات پلیس به سرقت از مغازه موبایل فروشی با همدستی ۲ نفر دیگر در شهر گنکان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر از اعضای این باند در اقدامی ضربتی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8879

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. باید یک خسته نباشید ویژه به جناب سروان هاشمی و حسینی گفت که این پرونده سنگین رو به خوبی به سر انجام رساندند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.