تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
صدای مردم:

چه کسی باید پاسخگوی هزینه‌های تحمیلی باشد/ دوباره کاری و تحمیل مجدد هزینه برای بلوار امام حسین

  • کد خبر : 8842
  • 27 مهر 1398 - 13:45
چه کسی باید پاسخگوی هزینه‌های تحمیلی باشد/ دوباره کاری و تحمیل مجدد هزینه برای بلوار امام حسین

به گزارش امواج نیوز، متن زیر ارسالی توسط شهروند خبرنگار و مردم معترض به دوباره کاری های مجدد برای بلوار امام حسین شهر کنگان می باشد. متن ارسالی: بلوار امام حسین کنگان از شروع، به اصطلاح تکمیل، ابتدا و دوباره کاری‌های مکرر همانطور که همه اعضا محترم گروه و مردم خوب و شریف کنگان اطلاع […]

به گزارش امواج نیوز، متن زیر ارسالی توسط شهروند خبرنگار و مردم معترض به دوباره کاری های مجدد برای بلوار امام حسین شهر کنگان می باشد.

متن ارسالی: بلوار امام حسین کنگان از شروع، به اصطلاح تکمیل، ابتدا و دوباره کاری‌های مکرر

همانطور که همه اعضا محترم گروه و مردم خوب و شریف کنگان اطلاع دارند پروژه بلوار امام حسین یکی از مهم ترین پروژه‌های زیربنایی کنگان بود و مردم انتظار داشتند که موکلان خود در شورا و شهرداری، این پروژه مهم که بخشی از آن در دوره شورا و شهردار قبل با یک کار کارشناسی و بدون حتی یک متر تخریب و دوباره کاری اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود به همین صورت و با همان طرح و نقشه که پیست دوچرخه سواری و ….. در آن طراحی و پیش بینی شده بود ادامه، تکمیل و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.
اما در کمال ناباوری متاسفانه شورای پنجم و شهردار نه تنها خود کارشناس این امور نبوده بلکه هیچ گونه بهائی به نظرات کارشناسی و مشاوره ای در خصوص پرژوه‌های عمرانی به ویژه این پروژه بسیارمهم و حساس نداشته و کاری به هر جهت (رفع تکلیف)انجام می‌دهند در زمان ادامه فاز اول بلوار امام حسین(شورای چهارم) که مسئولین در شواری پنجم و شهردار با فشارهای اجتماعی تصمیم گرفتند که فازهای بعدی این پروژه مهم را اجرا نمایند در هنگام اجرای آن گرچه با تاخیرات بسیار فراوان و با نقدهای دلسوزانه همشهریان بالاخره شروع به کار کردند در طول مدت زمان اجرا ضمن اینکه طرح اولیه مطالعه و کارشناسی شده را کنار گذاشتند، کار را به دست یک سری افراد غیر متخصص و صرفا به روش سنتی اجرا نموده که در حین کار چندین بار پرژوه (جدول گذاری و زیرسازیهای مربوطه) تخریب و مجددا شروع به کار می‌کردند.حتی در زمان اجرای کار خیلی از فعالان اجتماعی و دلسوزان شهر، معایب و نواقص پروژه را به شورا و شهردار اعلام می‌کردند. متاسفانه مسئولین در شورا و شهرداری بدون توجه به نظرات منتقدین برحسب نظر شخصی خود کار را ادامه دادند. در آن زمان خیلی‌ها از شورا و شهرداری انتقاد کردند که انتهای خیابان معلم به سمت جنوب در آینده با مشکل دفع آب مواجه می‌شود ولی دریغ از پاسخ مسئولین.
حال مسئولین در شورا و شهرداری به خود آمده که بله، نظر فعالان اجتماعی و منتقدین در خصوص دفع آب درست بوده است.
حال که در روز تعطیلی (روز اربعین) عوامل شهرداری با گروهی از کارگران و بنّاهای افغانی مشغول حفاری و احداث کانال به منظور هدایت آب‌های سطحی در حین بارندگی در سه نقطه از بلوار امام حسین به سمت جنوب می‌باشند. دعوت به بازدید و اظهار نظر می‌نماییم.

نقاط در حال حفاری و احداث کانال :
حفاری و احداث کانال در رفوژ وسط بلوار امام حسین حد فاصل خیابان معلم به سمت جنوب تا اولین دهانه پل
حفاری به منظور احداث کانال از میدان تقاطع خیابان هلال احمر و بلوار امام حسین به سمت جنوب تا اولین دهانه پل این کانال در پیاده‌رو در پشت سنگ جدول به منظور هدایت آب‌هایی در اطراف میدان جمع می‌شود قرار است اجرا گردد.
احداث کانال از محل تقاطع خیابان شهرک فرهنگیان و بلوار امام حسین که در پشت جدول بلوار قرار است احداث گردد.
رفوژهای وسط از باندهای اصلی خیابان بزرگتر و پر پیچ و خم بوده که هیچ کس این نو اجرا را باور نداشته و ندارد
با این طرح‌های سنتی و غیر کارشناسی با احداث به اصطلاح باند کندرو که در حال حاضر هیچ کارایی ندارد مشکلات متعددی نیز برای منازل و اماکن مسکونی و تجاری مردم به وجود آورده است.

تصاویر ارسالی :

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8842

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.