تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اسکله تجاری بندر کنگان مصوب شد

  • کد خبر : 8821
  • 17 مهر 1398 - 13:37
۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اسکله تجاری بندر کنگان مصوب شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفت: در سفر استانی رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اسکله تجاری بندر کنگان مصوب شد که نیمی از این اعتبار توسط سازمان بنادر و دریانوردی تامین می‌شود.

به گزارش امواج نیوز، محمد راستاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر ۴ پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود اظهار داشت: نخستین پروژه‌ای که امروز افتتاح شد نیروگاه گازی ۴.۵ مگاواتی بندر بوشهر است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

وی بیان کرد: بنادر دیگر استان دارای ظرفیت بالایی در عرصه تجلیه و بارگیری هستند که توسعه زیرساخت بندری برای بهبود وضعیت تجارت و میزان حمل و نقل موثر و در اولویت قرار دارد.

راستاد به مصوبه سفر رئیس جمهور برای توسعه بندر کنگان پرداخت و خاطر نشان کرد: در سفر استانی رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اسکله تجاری بندر کنگان مصوب شد که نیمی از این اعتبار توسط سازمان بنادر و دریانوردی تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات یاد شده برای ساخت اسکله کنگان از منابع ملی تامین می‌شود تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و سازمان بنادر و دریانوردی ایران، خوشبختانه اخیرا ردیف اعتباری آن از سوی برنامه و بودجه تعیین شد که پیش بینی می‌شود امسال ساخت طرح توسعه بندر کنگان اجرایی شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8821

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.