تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

جلسه ستاد اربعين حسينی شهرستان کنگان برگزار شد

  • کد خبر : 8767
  • 03 مهر 1398 - 22:59
جلسه ستاد اربعين حسينی شهرستان کنگان برگزار شد

جلسه ستاد اربعين حسینی در فرمانداری کنگان با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز، جلسه ستاد اربعين حسینی در فرمانداری کنگان با محوریت آماده سازی و تجهیز موکب های شهرستان در کشور عراق برگزار شد.
حجت الاسلام محمودی امام جمعه شهرکنگان در این خصوص گفت: کنگان مرکز ثقل جنوب استان است لذا باید در این کنگره عظیم سهمی وافر داشته باشیم و نیازمندی های موکب خارج از ایران که به نام شهرستان است را مجهز و آماده پذیرایی از زوار امام حسین(ع) کنیم.

دبیر اجرایی ستاد اربعین سيد الشهداء شهرستان به گزارش سال گذشته موکب های داخلی و خارجی کنگان پرداخت و اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۶۰ نفر در سال گذشته از شهرهای استان فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان جهت راهپیمایی اربعین در سه موکب سیراف، بنک و کنگان اسکان گزیدند و مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

محمد صابر ادامه داد: ۳۰ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های مردمی در راستای خرید امکانات و ملزومات پذیرایی مراسم پیاده روی اربعین هزینه شده است که امسال نیز مورد استفاده موکب ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: امسال همانند سال گذشته، ستاد اربعين سه موکب شهر بنک، کنگان و سیراف برپا خواهد کرد و مردم به صورت خودجوش در آن به زوار امام حسین علیه السلام خدمت خواهند کرد.

دبیر ستاد اجرایی اربعین گفت: موکب سید الشهدا در کربلا با همکاری هیئت متوسلین حضرت زینب(س) به مدت ۴روز تمام از زوار پذیرایی کردند.
موکب پیاده روی فدائیان ابا عبدالله الحسین، دومین موکب شهرستان کنگان نزدیک به عمود یک هزار و ۱۸۶ در کربلا به مدت ۷ روز اسکان، پذیرایی و خدمات ارائه کرد که امسال این موکب به مسیر نجف به کربلا انتقال یافت.

وی در پایان خواستار حمایت و عنایت مردم و خیرین شهرستان شد و جهت كمك به موكب هاى شهرستان در كشور عراق شماره حساب ستاد نزد بانك انصار به شرح ذيل نيز اعلام کرد:

شماره کارت:
۶۲۷۳ ۸۱۱۱ ۲۴۷۳ ۰۲۱۶

‎شماره شبا اربعين سيدالشهداء
IR040630161403300021310001

بنام آقايان

١- محمد صابر. دبير اجرائى
٢- حميدرضا حقانى نيا امور مالى
٣-حاج احمد بحرينى پور بازرسى

 

خبرنگار: زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8767

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.