تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در کنگان

  • کد خبر : 8734
  • 24 شهریور 1398 - 12:00
دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری سارق خودرو توسط ماموران کلانتری۱۱و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ رهام رضایی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری در شهر کنگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری۱۱ با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات لازم سارق را شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام محترم قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدستش را در مخفیگاه دستگیر و به یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی سمند سرقتی کشف و متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر و بازجویی های تکمیلی با کسب دستور قضایی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ رضایی یادآور شد: متهمین در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۱۳فقره سرقت قطعات خودرو و موتورسیکلت نیز اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان از شهروندان خواست: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های منزل پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8734

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.