تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

بخشدار سیراف معارفه شد

  • کد خبر : 8372
  • 14 شهریور 1398 - 10:55
بخشدار سیراف معارفه شد

محمد فخرایی به عنوان بخشدار سیراف معرفی گردید.

به گزارش امواج نیوز، با حضور دکتر دهدشتی مدیر کل سیاسی، امنیتی و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان، امامان جمعه شهرستان کنگان و شهر سیراف، امام جمعه اهل سنت شهر سیراف و اعضای شورای اداری شهرستان در ساختمان جلسات شورای اسلامی سیراف محمد فخرایی را به عنوان بخشدار سیراف معرفی کردند.

عادل دهدشتی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه بخشداری اظهار داشت: برای همه مدیران کارگزاران نظام در حوزه مسئولیتی نکاتی در حوزه تحلیلی ضروری است. تنگنایی که امروز در عرصه بین المللی داریم به عنوان کشوری که با انقلاب اسلامی سعی کردیم آمال و آرزوهای این انقلاب را در عرصه بین المللی به منحصه ظهور برسانیم .
وی اضافه کرد: فشار اقتصادی که بر دوش مردم احساس می‌شود بخشی از آن نتیجه تحریم بین المللی است، بخش کثیری از این فشارها نتیجه ساختار معیوب اقتصادی داخل کشور است.
مدیر کل تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور را باید با تلاش مدیران محقق شود، توان بازدارندگی نظامی ما به برکت اقتدار نظامی ایران به دست آمده است.
وی ادامه داد: نگاه مسئولان عالی استان به شهرستان کنگان در سایه وحدت و همدلی در راستای تقویت نیروهای توسعه است، طبق ارزشیابی استانداری بوشهر فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است.
دهدشتی بیان کرد: ایجاد و راه اندازی بخشدار‌ی سیراف می‌بایست با نیروی توانمند و با تجربه باشد، توجه به شایسته سالاری و جوان گرایی از اولویت بخشداری‌ها است ، میانگین سنی بخشداران زیر ۴۰ سال است .
وی با معرفی محمد فخرایی به‌عنوان بخشدار بخش سیراف تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در اولویت بخشداری قرار داده شود.
فرماندار کنگان نیز گفت: استواری نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است، امام حسین علیه السلام به عنوان بهترین رهبر مهد دل‌ها است، صبر و استقامت و فداکاری در عاشورا شکوفا شده است.
فتح‌الله نوروزی افزود: در این شرایط موجود در خط مقدم مقابله با مشکلات است، مدیران باید سختی‌ها را تحمل کنند و با برنامه جهادی کار کنند. صرفه جویی در برنامه کاری مد نظر قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه بخش سیراف از افتخارات دولت است که در کمترین زمان افتتاح شد ، خاطرنشان کرد : مدیر باید قابل دسترس باشد و با مردم ارتباط داشته باشند، با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنیم.
در پایان از خدمات ۱۱۰ روزه آقای بشی به عنوان سرپرست‌ بخشداری سیراف تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8372

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.