تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

پلمپ ۲ خانه بازی غیر استاندارد در کنگان

  • کد خبر : 8369
  • 14 شهریور 1398 - 10:45
پلمپ ۲ خانه بازی غیر استاندارد در کنگان

رامشی رئیس اداره استاندارد کنگان: ۲ خانه بازی غیر استاندارد در کنگان توسط کارشناسان این اداره پلمپ شد.

به گزارش امواج نیوز، مصطفی رامشی رئیس اداره استاندارد کنگان از اجرای طرح استاندارد سازی خانه های بازی در این شهرستان خبر داده و گفت:در راستای حفظ ایمنی و سلامتی کودکان، ۲ خانه بازی غیر استاندارد در کنگان توسط کارشناسان این اداره پلمپ شد.

مصطفی رامشی با اشاره به لزوم توجه مضاعف به استاندارد لوازم بازی کودکان، اظهار داشت: نصب و بهره برداری از تجهیزات خانه های بازی، منوط به داشتن پروانه استاندارد می باشد که باید در سامانه نظارت بر وسایل تفریحی باشد.

وی ادامه داد: این وسایل توسط شرکت های بازرسی همکار که مورد تایید سازمان ملی استاندارد است، بازرسی و در صورت عدم وجود نواقص، تاییدیه استاندارد صادر و مجوز بهره برداری به آنها داده می شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8369

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. سلام مرسی از این کارزیباتون چون واقعا بیشتر از خانه بازی ها و باشگاه های شخصی پروانه لازم به فعالیت همان رشته رو ندارن متاسفانه خانه های بازی بدون داشتن مدارک لازم فقط و فقط فکر درآمد هستن مثلا مربی های ژیمناستیک اصلا کار مخصوص ژیمناستیک برای همه رو ندارن و اصلان کارتی ندارن متاسفانه مشغول به فعالیت هستن بارها و بارها گفتیم ولی متاسفانه فایده ای نداره ..با آرزوی سایه قانون ، امنیت برای همه 🙏🏻

  2. ناظران و مسئولان باید تک به تک خانه بازی های شهر رو سر بزنن و در صورتی که مقررات لازم را اجرا نکردند پلمپ شوند.وسایل نا ایمن کوچکترین مسئله در خصوص این خانه بازی ها هست موارد بهداشتی و تربیتی اصلا رعایت نمیشه و شاهد برخوردهای ناصحیح با بچه ها هستیم در بسیاری از این خانه بازی ها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.