تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

۶ پروژه سهم شهرداری کنگان به مناسبت هفته ی دولت

  • کد خبر : 8262
  • 06 شهریور 1398 - 10:25
۶ پروژه سهم شهرداری کنگان به مناسبت هفته ی دولت

۶ پروژه توسط شهرداری کنگان در هفته دولت به بهربرداری رسید.

به گزارش امواج نیوز، شهردار کنگان در گفتگوی خبر با خبرنگار ما گفت: افتتاح فاز ۲ بلوار امام حسین(ع) یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان است که طی ۱۴ ماه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته دولت با اجرای سه دستگاه پل، زیر سازی و روکش آسفالت به بهره برداری رسید.
وی گفت: این بلوار، محور شریانی در شهر کنگان محسوب می شود که موازات محور اصلی، محلات نوسازتر شهر را در مسیر نسبتا طولانی به هم متصل میکند.
شهردار کنگان گفت: ویژگی مهم این پروژه حجم یالای تاسیسات عبور داده شده از فضای بلوار بود که به صورت پیدا و بعضا ناپیدا در حین انجام کار، کشف و می بایست بلافاصله تمهیدات لازم برای آن اندیشه نمود.
جمالی محوطه سازی چشمه قدیمی بی بی حبش با احداث استخر، حوض، آلاچیق، فضای سبز و یک دستگاه پل را از عملیات زمان بر شهرداری دانست که مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال در آن هزینه شده است.
شهردار کنگان از دغدغه مردم بابت درختان قطع شده محوطه ی چشمه بی بی حبش تشکر کرد و گفت: گونه هاي قديمي ( كهور) به دليل عدم هماهنگی و سازگاری با پارك همچنين تراكم بالا، در بخش هایی حذف و فضای سبزی که شهرداری در محوطه چشمه ایجاد کرده است، کاشت ۲۹۰ اصله درخت سازگار با محیط آب و هوای منطقه بوده است.
جمالی ادامه  داد: احداث میدان کوزه گری و المان فانوس با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال، پیاده رو و محوطه سازی جداره های شهرک شهید بهشتی یا اعتبار ۵۲۰ میلیون ریال، لکه گیری آسفالت و روکش و آسفالت کوچه ها و معابر اعتبار ۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه های شهرداری و شورای شهر کنگان در هفته ی دولت بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8262

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.