تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

رونمایی از پروژه دانش محور خدمات تخفیفی”آفی شو” در هفته دولت

  • کد خبر : 8259
  • 06 شهریور 1398 - 10:07
رونمایی از پروژه دانش محور خدمات تخفیفی”آفی شو” در هفته دولت

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار کنگان و مدیران دستگاه های اجرایی طی مراسمی در محل مرکز رشد علم و فناوری کنگان از پروژه دانش محور خدمات تخفیفی”آفی شو” رونمایی شد.

به گزارش امواج نیوز، در این مراسم ابتدا مدیر مرکز رشد علم و فناوری کنگان ضمن گرامیداشت هفته دولت، درخصوص نقش و تاثیر اقتصاد دانش بنیان در پیشرفت کشور و جایگاه کلی کشور ایران در مقوله علم و فناوری مطالبی ارائه نمود.

عمار جعفری بیان کرد: کشور ایران به لحاظ شاخص جهانی نوآوری در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته بطوریکه جایگاه ایران از رتبه ۱۱۳ در سال ۲۰۱۳ به رتبه ۶۵ در سال ۲۰۱۸ ارتقا یافته است. همچنین ایشان افزود: رتبه ایران از لحاظ تولید علم در منطقه اول و در جهان شانزدهم و در علم نانو در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است.
ایشان در جمع بندی مطالب خود ضمن تشکر و سپاسگزاری از فرماندار کنگان بابت اهتمام جدی به مرکز علم و فناوری شهرستان و شرکت های دانش بنیان و فناور، از آمادگی آن مرکز جهت کمک به حل مسائل و مشکلات شهرستان کنگان در زمینه های گوناگون اشاره کرد.

بهنام پورات مدیر عامل شرکت سپهر خلیج فارس درخصوص طرح دانش محور خدمات تخفیفی آفی شو نیز گفت: با اجرای این طرح و با ارائه تخفیف کارتی عضو شبکه شتاب و معرفی فروشگاه های قرارداد به مشتریان و اجرای پیوست مدون حمایت فرهنگی و جشنواره های های ماهیانه، موجب تسهیل، افزایش قدرت و رضایتمندی شهرواندان در شهرستان کنگان خواهد گردید.

فرماندار شهرستان کنگان در حاشیه رونمایی از این پروژه بیان نمود: اقتصاد دانش بنیان نشات گرفته از مغز و تفکر انسانی است و توجه به شرکت های دانش بنیان جهش علمی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.

نوروزی ادامه داد: حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان اثربخش بوده و بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان موجب اشتغالزایی گسترده ای با کمترین هزینه خواهد شد که تمامی جامعه را شامل می شود.

وی اظهار داشت:در عرصه جنگ اقتصادی دشمن، امروز شرکت های دانش بنیان فرماندهان مقابله با این تهاجم محسوب می شوند و دولت برای توسعه و رشد کسب و کارهای نوین و فناور محور به ایجاد مراکز رشد و پارک های علم و فناوری نیاز دارد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8259

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.