تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024

پاکبان بنکی کیف پر از طلا را به صاحبش بازگرداند

  • کد خبر : 8218
  • 04 شهریور 1398 - 14:13
پاکبان بنکی کیف پر از طلا را به صاحبش بازگرداند

پاکبان امانتدار بنکی مقداری طلا به ارزش حدود ۸۰ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش امواج نیوز – سید احمد موسوی پاکبان شاغل در شرکت خدماتی شهرداری بنک در هنگام کار در پارک ساحلی با کیف دستی مواجه شد که پس از بررسی آن کیف که حاوی مقداری طلا به ارزش حدود ۸۰ میلیون تومان بود صاحبش تحویل داد.

شهردار بنک در مراسمی که با حضور فرماندار شهرستان و معاونین، رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان بود از سید احمد موسوی تقدیر کرد.

مهندس ریحانی نیا شهردار بنک در این خصوص گفت: امـانـت در نظر اسلام، از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است، به طـوری کـه نمونه‌های فراوانی از سفارش‌ها و توجهات الهی قرآن و احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) به چشم می‌خورد.

نوروزی فرماندار کنگان نیز در این مراسم گفت: پاکبانان علاوه بر سفیران پاکیزگی، قشر امانتداری هستند که بدون چشم داشت به اموال شهروندان در صورت پیدا شدن اشیا و کالاهای با ارزش با پیدا کردن صاحبان این کالاها اقدام به بازگشت آن ها می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک نیز با بیان اینکه این نخستین باری نیست که پاکبانان پاک دست این شهرداری اقدام به بازگشت وسایل پیدا شده به صاحب آن می‌کنند، از سید احمد موسوی، پاکبان امانتدار تجلیل و از همه خواست امانتداری را سرلوحه خویش قرار دهند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8218

ثبت دیدگاه

  1. درود بر شرفت مرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.