تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
شهردار شهر کنگان:

افتتاح بلوار امام حسین در هفته دولت

  • کد خبر : 8131
  • 31 مرداد 1398 - 0:39
افتتاح بلوار امام حسین در هفته دولت

رحیم جمالی: بلوار امام حسين يا همان خط محرم، محوری شريانی در شهر كنگان محسوب ميشود.

به گزارش امواج نیوز، رحیم جمالی شهردار شهر کنگان بلوار امام حسین را از محور شریانی اصلی شهر عنوان کرد و گفت: بلوار امام حسين يا همان خط محرم، محوری شريانی در شهر كنگان محسوب ميشود، كه به موازات محور اصلی شهر، محلات نوسازتر شهر را در مسيری نسبتا طولانی به هم پيوند می زند.
بخش هايی از اين بلوار در دوره شورای چهارم كنگان، طراحی و اجراء گرديد اما بخش های زيادی از كار، به شورای پنجم رسيد.
اين بخش ها برخلاف بخش های قبلی حجم تاسيسات و ابنيه فنی و پل های بيشتری داشت و در مقياس پروژه های شهرداری های ميانه اندام، کاری بزرگ محسوب می شود.
ويژگی مهم اين پروژه حجم بالای تاسيسات عبور داده شده بود از فضای بلوار بود، كه بصورت پيدا و بعضا ناپيدا و در حين انجام كار، كشف و می بايست بلافاصله تمهيدات لازم برای آن انديشه نمود. همچنين رعايت حرايم اين تاسيسات فرم كلی بلوار را، تحت تاثير خود قرار داد، كه از آن جمله افزايش نامتعارف عرض رفوژ ميانی يا افزايش ارتفاع عرشه پل ها كه به تبع كد های ارتفاعی بلوار را دستخوش تغييرات عمده نمود.

خوشبختانه در دوره ای يكساله و با مداومت در كار، عليرغم مشكلات مالی شديد، اين پروژه در مرحله افتتاح قرار دارد و طی روزهای آينده رينگ دور شهر تكميل می گردد.

اتصال بخش هايی از اين رينگ (اتصال ميدان پريشانی به خیابان ساحلی ) در اسفندماه ٩٦ به بهره برداری رسيده بود و با اتصال بلوار امام حسين (ع) به مدرس شرقی اين رينگ تكميل می گردد.

مرحله مهم بعد از باز شدن مسير، تكميل مبلمان شهری بلوار است. استدعا دارم همشهريان عزيز پيشنهادات خود را بصورت كوتاه جهت زيباتر نمودن مسير اعلام فرمايند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8131

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.