تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستانه موسسه خیریه مهرآور

  • کد خبر : 8122
  • 30 مرداد 1398 - 12:49
اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستانه موسسه خیریه مهرآور

در این دوره ۲۰۰ دانش آموز از روستاهای قلعه میان ، برکه چوپان و نخل غانم در رشته های سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ، شطرنج ، زبان انگلیسی ، فوتسال و نقاشی شرکت داشتند.

به گزارش امواج نیوز، مریم عسکری زاده مدیر موسسه مهرآور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کلاس های تابستانه روستاها به پایان رسید و مراسم اختتامیه در مسجد حسن ابن علی روستای نخل غانم برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم معاون اجتماعی سیاسی فرمانداری کنگان، مشاور فرهنگی فرمانداری، معاون سياسی اجتماعی سابق فرمانداری، معاون توسعه و برنامه ریزی آموزش و پرورش شهرستان ، ریاست دانشگاه علمی و کاربردی کنگان و دهیار و شورای روستاهای قلعه میان ، نخل غانم و برکه چوپان حضور داشتند.
در این مراسم مریم عسکری زاده مدیر عامل موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان و زینب تجمع مسئول برگزاری کلاس های تابستانه روستاها ایراد سخن کردند و اعلام آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد اوقات فراغت شهرستان عنوان نموده و از مشکلات روستاها گفتند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان نیز از طرح اوقات فراغت برای سال نخست در شهرستان گفت و از ادامه دار بودن این طرح در سال های آتی خبر داد.
در پایان موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان از مربیانی که این طرح را پشتیبانی کردند با تقدیر نامه تجلیل به عمل آورد .
همچنین در این دوره ۲۰۰ دانش آموز از روستاهای قلعه میان ، برکه چوپان و نخل غانم در رشته های سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ، شطرنج ، زبان انگلیسی ، فوتسال و نقاشی شرکت داشتند که در پایان به نفرات برتر کارت هدیه اعطا گردید .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8122

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.