تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024

به زودی تکلیف پیست موتور سواری کنگان مشخص میشود

  • کد خبر : 8100
  • 24 مرداد 1398 - 13:15
به زودی تکلیف پیست موتور سواری کنگان مشخص میشود

حسن پور:به دلیل نبودن فضای کافی جهت ورزش مهیج موتور سواری،علاقمندان را با کمبود مکانی امن و استاندار با مشکل مواجهه نموده است.

به گزارش امواج نیوز، مجید حسن پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۳۰ هیات در شهرستان کنگان فعالیت میکنند، ۸ هزار نفر بیمه ورزشی سازمان یافته شده است، ۹۰۰ نفر ورزشکار به همراه ۲۵ مربی کلاس های اوقات فراغت انجام می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در خصوص پیست موتور سواری این شهرستان این چنین بیان کرد : مشکل اصلی این پیست نبود زمین مناسب می باشد که با وجود پیست قبلی در فاز دوم دهکده گردشگری بر آن شدیم با هماهنگی و پیگیری های بیشتر مجددا فعالیت پیست را در این زمین از سر بگیریم.

حسن پور در خصوص المپیادهای ورزشی گفت:هدف از برگزاری المپیاد ورزشی کشف استعدادهای برتر است، ۲۰ رشته ورزشی به تعداد ۳۰۰ نفر حضور موثر داشتند، آقای میرزایی هندبالیست کنگانی به عنوان نخبه برتر استان در المپیاد کشوری حضور پیدا میکند.

رییس اداره ورزش ادامه داد: همچنین در بحث کشف استعدادها در حوزه بانوان انتخابی فوتبال و دوچرخه سواری داشتیم که شهریور امسال نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

وی در ادامه افزود:برگزاری سمینار های آموزشی از اولویت های اداره کل میباشد که کارگاه های فوتبال و بدنسازی در سطح استان به میزبانی کنگان برگزار میگردد و در حوزه ازدواج کلاس های قبل، حین و بعد از ازدواج مستمر نیز برگزار میگردد.

ایشان در خصوص سالن چند منظوره سیراف گفت: این سالن با همکاری پتروشیمی زاگرس با اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان که حدود سالن های ایروبیک، خانه کودک، سالن فوتسال و همچنین سونا و جکوزی با ابعاد بین المللی می باشد که هم اکنون در حال ساخت است.

یوسف حسن پور فعالیت حوزه جوانان در ادامه تشریح نمود: انتخاب روسای جوان هیات های ورزشی اولویت این اداره است. که تا کنون ۱۸۰ میلیون به تمام هیئت های کنگان در سال های گذشته پرداخت شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان در پایان خبر های خوبی در حوزه پروژه های عمرانی ورزش در کنگان داد:پارک ورزشی سیراف، پارک ورزشی بانوان کنگان در حال ساخت میباشد، مجموعه ورزشی ساحلی در ساحل ۱۷ شهریور در هفته دولت اجرایی میشود و رشته های هندبال، فوتبال و والیبال را تحت پوشش قرار میدهد.

خبرنگار: نوید کاردان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8100

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.