تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
رئیس شورای شهر سیراف در گفتگو با خبرنگاران گفت:

اسکله و اداره بندر سیراف توسعه می یابند

  • کد خبر : 8039
  • 21 مرداد 1398 - 12:27
اسکله و اداره بندر سیراف توسعه می یابند

روشن رئیس شورای شهر سیراف گفت: به زودی اسکله سیراف و اداره بندر این شهر احیاء می شود و مردم نیز می توانند از این اسکله به صورت مشترک با صنعت استفاده کنند.

به گزارش امواج نیوز، حسین روشن رئیس شورای شهر سیراف در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت:خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.

روشن در خصوص بخشداری سیراف گفت: یکی از اولویت های اول اعضای شورای سیراف بخشداری این شهر بود که خوشبختانه این امر به وقوع پیوست و از نمایندگان دولت انتظار دارم تا هفته دولت در انتصاب بخشدار سیراف اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای شهر سیراف در خصوص اسکله این شهر افزود: طرح اصلی و اولیه این اسکله به صورت خصوصی به یکی از شرکت های مستقر در این شهر تعلق داشت که با تلاش ها و پیگیری های اعضا برا آن شدیم تا این طرح را از حالت خصوصی خارج کرده تا همشهریان سیراف نیز بتوانند از این اسکله بهره ببرند.

روشن ادامه داد: اسکله تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در راستای احیاء گمرک سیراف نیز اقداماتی صورت گرفته است و انتظار داریم نماینده مجلس، استاندار و همچنین فرماندار کنگان در تحقق این خواسته مردم سیراف اقدامات لازم را انجام دهند.

روشن اظهار کرد: خانواده‌های معلولین در سیراف شناسایی شده‌اند و در تلاشیم به ۶ خانواده معلول قطعه زمینی با همکاری بنیاد مسکن اهدا شود.

وی با اشاره عدم برنامه‌ریزی صحیح در احداث شبکه آبرسانی سیراف در گذشته، عنوان کرد: در این زمینه هزینه‌های هنگفتی تاکنون از شهرداری شده است اما متأسفانه به دلیل اینکه بدون برنامه‌ریزی این پروژه احداث شده،تاکنون خسارت های زیادی به معابر، آسفالت های این شهر داشته است که نوروزی فرماندار کنگان در راستای تعمیر شبکه آبرسانی سیراف  قول‌های خوبی به اعضای شورا داده اند.

طالب آهار یکی از اعضای شورای شهر سیراف افزود: ما مدیون شهردار سابق سیراف آقای حیدری در خصوص ورزش هستیم که با تلاش های ایشان در گذشته به زودی بزرگترین پروژه سالن ورزشی چند منظوره بانوان با کمک پتروشیمی زاگرس در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار امواج نیوز در خصوص تقاطع ورودی این شهر افزود: برنامه های برای تغییر ورودی این شهر در دستور کار قرار دارد که به زودی با مصوبات جدید طرح ورودی این شهر شامل تغییراتی به صورت پل رو گذر و زیر گذر خواهد شد. که هم اکنون ورودی عسلویه به سیراف نیز در این طرح دستخوش تغیراتی نیز خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=8039

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.