تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
نوروزی فرماندار کنگان در جمع خبرنگاران:

اسکله کنگان مهم ترین مطالبه شخص من است + تصاویر

  • کد خبر : 7999
  • 18 مرداد 1398 - 18:56
اسکله کنگان مهم ترین مطالبه شخص من است + تصاویر

فرماندار کنگان در جمع خبرنگاران : ۳۸ پروژه بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش امواج نیوز، فتح الله نوروزی  در نشست خبری با اصحاب رسانه بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار با گرامیداشت این روز اظهار داشت: اعتماد سازی و امانت داری در بین مردم که با انعکاس اخبار حقیقی و شفاف سازی، روشن گری خوب و نقد منصفانه ممکن است را از وظایف خبرنگاران دانست.
فتح اله نوروزی با بیان پروژه های انجام شده در سال ۹۷ افزود: بزودی سازمان برنامه و بودجه ابلاغیه اعتباری اسکله کنگان را به وزارت راه و شهر سازی و سازمان بنادر اعلام می کند.

افتتاح ۳۸ پروژه در هفته دولت

نوروزی در ادامه از افتتاح ۳۸ طرح عمرانی در گرامیداشت هفته دولت امسال خبر داد و گفت : این طرحها با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در شهر ها و روستاهای کنگان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۳۳ پروژه با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت نفت در شهرستان در حال اجرا است.

۱۱۰ کلاس آموزش در کنگان در حال ساخت است

فرماندار کنگان در خصوص برنامه های آموزشی و فرهنگی گفت: ۱۲ واحد آموزشی در قالب ۱۱۰ کلاس در سطح شهرستان در دست ساخت است. دانشکده فنی و حرفه ای به زودی شروع به کار خواهد کرد. مجتمع فرهنگی بنک در اولویت تخصیص بودجه شهرستان قرار دارد. مبلغی حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شده است.

فرماندار در حوزه بهداشتی برنامه های خود را اینچنین اعلام کرد: اختصاص بودجه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای مرکز بهداشت و درمان شیرینو، افتتاح اورژانس کنگان و کلنگ زنی اورژانس بنک و پانسیون پزشکی کنگان امسال شروع به کار خواهد کرد.
نوروزی در ادامه گفت: موضوع آب یکی از بحث های مهم و جدی است که انتقال دو مخزن را انجام داده ایم و مجتمع آبی پرک و شیرینو در دست پیگیری ست.
وی همچنین بیان کرد: طرح نخبه پروری همانگونه که در دو سال اخیر انجام شده بود امسال نیز این طرح را عملی خواهیم کرد.

 هیچ مبلغی سال ۹۸ پرداخت نشده است

فرماندار کنگان در خصوص حق آلایندگی کنگان گفت: در سال ۹۸ هیچ عوارض آلایندگی به منطقه پرداخت نشده است و تاکنون هیچ مصوبه ی رسمی به نفع استان دیگر رخ نداده است و تا روزی که در کنگتن هستم با افتخار می گویم هیچ یک از مطالبات مردم کنگان را زمین نخواهم گذاشت.

ایشان در خصوص سیستم پایش هوا به خبرنگار ما گفت: ۱۰ میلیارد تومان تاکنون از مصوبات سفر ریاست جمهوری به کنگان تخصیص یافته و به زودی به سرانجام خواهد رسید.

در این نشست، خبرنگاران و مسوولانِ رسانه های کنگان، کمبود نقدینگی، گرانی کاغذ، همکاری کم اداره‌ ها، نهادها و موسسات دولتی را مهمترین مشکل خود بیان کردند و در خواست اختصاص مبلغی برای فعالیت رسانه‌ها مختلف شدند.

خبرنگار: فاطمه حاجیانی

   

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7999

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.