تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
ریپورتاژ آگهی:

شرکت تعاونی دُرینه سیاه آریا

  • کد خبر : 7990
  • 18 مرداد 1398 - 8:42
شرکت تعاونی دُرینه سیاه آریا

این شرکت از سال ۹۰ با اجرای پروژه ی دفن زباله با تناژ روزانه ۱۲۰ تن به مدت دو سال کار خود را آغازکرد.

امواج نیوز، این شرکت با شماره ثبت ۲۰۷۵ و موضوع بازیافت ضایعات هیدروکربنی و تولید فراورده های نفتی بنزین و گازوئیل، تولید انرژی برق با استفاده از انرژی های تجدید پذیر و پاک مانند انرژی خورشیدی، باد، گازسازی زباله زمین گرمایی امواج دریا، شیرین سازی آب دریا، راه اندازی نمایشگاه های تخصصی و بازرگانی و فنی، انجام کلیه امور محیط زیست مانند طراحی و ساخت تصفیه خانه های فاضلاب و آب، طراحی فضای سبز و پارکها، طراحی و ساخت انواع فیلترهای هوا، خدمات مالی و اداری و پشتیبانی، خدمات تاسیسات، راه و ساختمان، ایجاد و نگهداری از فضای سبز شهری و عمومی، تعمیرات، تنظیفات، رستوران و طبخ غذا و آشپزخانه، ایاب و ذهاب پرسنل نهادها و شرکت ها، انبارداری، خدمات بازرگانی و ادارات و صادرات، خاکریزی و خاکبرداری، فنس و دیوار کشی، خدمات کشاورزی و اجرای شبکه های آبیاری تحت فشار، تامین نیروی انسانی و تامین ماشین آلات در کنگان به ثبت رسید.

رئیس هیئت مدیره این شرکت ابراهيم دولتي زاده، نائب رئیس و مدیر عامل کاظم صالحي هستند که با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جهت پروژه احداث مجتمع بازیافت ضایعات هیدروکربنی جامع و مایع با هدف سرمایه گذار و به صفر رساندن دفن زباله، قرار داد عقد کردند.

این شرکت از سال ۹۰ با اجرای پروژه ی دفن زباله با تناژ روزانه ۱۲۰ تن به مدت دو سال کار خود را آغازکرد.

پس از آن در سال ۹۳ در جزیره کیش به مدت دو سال در بخش مدیریت تفکیک از مبدا و سرمایه گذاری و مدیریت سایت کارخانه کمپوست ادامه کار دادند.

در سال ۹۳ به مدت ۳ سال در خصوص سایت زباله با تناژ روزانه ۱۵۰ تن با شهرداری کنگان قرار داد بسته و اقدام به انجام پروژه کردند.

در همان سال همزمان پروژه ی مدیريت و مشاور راه اندازی، سیستم تفکیک، کنترل کیو سی و تنظیم کیفیت کیو آ در کشور عراق و شركت الجاد العراقه شهر بصره به مرحله ی اجرا رساندند.

اعضای این شرکت به تفکیک مسئولیت معرفی شده و رشته ی تحصیلی و رزومه کوتاه (دانلود رزومه شرکت) به سمع و سیاق شما مخاطبین می رسانیم:

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7990

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.