تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024

پاسخ های منطقی فرماندار کنگان به سوالات کاربران فضای مجازی صدای مردم

  • کد خبر : 7923
  • 30 تیر 1398 - 13:06
پاسخ های منطقی فرماندار کنگان به سوالات کاربران فضای مجازی صدای مردم

فرماندار کنگان در پاسخ به مدیران صدای کنگان : خوشبختانه سفر ۲۶ اسفند رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به شهرستان با فضا سازی خوبی همراه بود.

به گزارش امواج نیوز، گروه صدای مردم به صورت مجازی توسط سایت خبری امواج نیوز مدیریت می شود که تعداد زیادی از فعالان اجتماعی و تحصیل گران شهرستان کنگان عضو این گروه می باشند که خوشبختانه این گروه به بررسی و حل بسیار از مشکلات شهر روی آورده و تاکنون نیز موفق بوده است.

فتح الله نوروزی فرماندار کنگان نیز به تمامی سوالات این گروه پاسخ داد و در این خصوص گفت: خوشبختانه سفر ۲۶ اسفند رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به شهرستان با فضا سازی خوبی همراه بود.
۱-درخصوص بحث حوزه آب، توسعه و نوسازی توزیع آب و جلوگیری از هدر رفت آب مبلغی بالغ بر نه میلیارد و پانصد میلیون تومان تخصیص داده شده است.
۲-در حوزه میراث فرهنگی مبلغ هشت میلیارد تومان تخصیص داده شد که شامل: کمک به ایجاد و تولیدات فرهنگی و برپایی کارگاه های محلی،ساماندهی و مرمت قلعه نصوری سیراف می باشد.
نوروزی ادامه داد: به طور کلی مطالعه احداث مجتمع آبزی پروری شهرستان، حوزه آبخیز داری، حوزه سرمایشی مدارس، تخریب و بازسازی مدارس و تکمیل فضاهای آموزشی شهرستان از جمله مصوبات سفر رییس جمهور بودند.
نوروزی در ادامه گفت : موضوع دیگر تقاطع غیر همسطح شهرستان،تکمیل فاز دوم دهکده گردشگری که در اختیار شهرداری است، کمک به ایجاد سیستم کنترل و پایش آلودگی هوای کنگان که حدودا ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
نوروزی گفت : این سه پروژه که شامل تکمیل بلوار وفاق، دهکده گردشگری و تقاطع غیر همسطح در مجموع مبلغی بالغ بر چهل میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
فرماندار کنگان گفت : موضوع مهم دیگر ساخت اسکله کنگان می باشد که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان می باشد که با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و برنامه و بودجه در حال پیگیری است.
نوروزی در خصوص زمین های مستضعفین  در کنگان بیان کرد : این موضوع نیاز به پیگیری بیشتری دارد.
فرماندار کنگان در ارتباط با خانه جوان کنگان افزود: نیاز به پیگیری بیشتری دارد و امسال نیز جزو پروژهای انتخابی می‌باشد و مبلغی نیز در این خصوص در نظر گرفته شده است.
نوروزی در مورد آب و مناقصه نوسازی تاسیسات شبکه‌ آب ادامه داد:  با نشستی که با آقای حمزه پور داشتیم مواردی مورد بررسی قرار گرفت که اول با توجه به شرایط جوی شهرستان دوازده ساعت آب دادن به مردم ساعت مناسبی نیست، و موقتاً مقدار توزیع آب یک ساعت افزایش یافته است و در آخر توقع ما از مردم شریف کنگان این است که در مصرف و صرفه جویی آب توجه بسازیی داشته باشند.
نوروزی گفت : در خصوص  آب شیرین کن شهر بنک که جزو برنامه‌هایی است که در حال گرفتن مجوز آن هستیم باید بگویم که که احداث این آب شیرین کن تأثیر مثبتی در تامین منابع ابی شهرستان خواهد داشت. و همچنین در حوزه روستایی یک مجتمع آب بین روستاهای پرک و شیرینو که کارهای آن تقریباً در حال انجام است و موضوعی که در حال پیگیری هستیم بحث واگذاری زمین میباشد که باید آن را تهیه کنیم.
فرماندار در خصوص اختصاصی شدن سالن های ورزشی نیز این گونه بیان کرد که به زودی جلسه ایی پیرو این موضوع با اداره ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد.
فرماندار کنگان در ارتباط با موضوع پسماند در بیمارستان و شهرستان بیان کرد :کار دانش بنیان کار خوبی است باید مجوز های لازم را از محیط زیست اخذ کند،این موضوع یکی از موضوعات مهم شهرستان کنگان و شهرستان های جنوبی پسماند است که باید این بحث با منطق و اصولی حل شود تا دغدغه مهم جدید در شهرستان ایجاد نکند.

خبرنگار: زینب تجمع

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7923

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.