تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
رئیس استاندارد کنگان خبر داد:

پلمپ یک واحد تولید بتن آماده غیراستاندارد در کنگان

  • کد خبر : 7904
  • 24 تیر 1398 - 18:45
پلمپ یک واحد تولید بتن آماده غیراستاندارد در کنگان

این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری پلمپ شد.

به گزارش امواج نیوز: رئیس استاندارد کنگان در این باره به خبرنگار ما  گفت: بازرسان و ناظران این اداره در جریان بازرسی از واحد های تولید فراورده های مشمول استادارد اجباری، یک واحد تولیدی بتن آماده را به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و عدم رعایت موارد استاندارد در این شهرستان پلمپ کردند.
مصطفی رامشی ادامه داد: این واحد تولیدی پس از دادن اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و عدم دریافت پروانه استاندارد اجباری پلمپ شد.
وی اظهار کرد: استاندارد سازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی ضروری بوده و اقدامات لازم در زمینه معرفی واحدهای تولید بتن آماده غیر استاندارد در سطح شهرستان در حال انجام است.
رئیس استاندارد کنگان یادآور شد: شاخص کیفیت ساختمان‌ها را می ‌توان بر حسب نوع سازه و کیفیت مصالح ساختمانی به کار رفته در آن‌ها مورد ارزیابی قرار داد و این مهمترین عامل مقاومت و ایستایی ساختمان‌ها در مقابل عوامل خارجی و تهدیداتی مانند زلزله است.
رامشی: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد را خیانت در حق مردم و مصرف کنندگان برشمرد و گفت: اداره‌ استاندارد با جدیت، با متخلفان و تولید کنندگان محصولات فاقد کیفیت برخورد می‌کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7904

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.