تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
به همت موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان:

کلاس تابستانه رایگان روستاهای شهرستان کنگان آغاز شد + تصاویر

  • کد خبر : 7867
  • 11 تیر 1398 - 11:33
کلاس تابستانه رایگان روستاهای شهرستان کنگان آغاز شد + تصاویر

کلاس های اوقات فراغت رایگان موسسه خیریه هنرمندان مهرآور کنگان عصر دیروز با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار امواج نیوز، زینب تجمع نماینده و برگزار کننده ی این طرح به خبرنگار ما گفت: خرسندیم که در سال اول اجرای طرح اوقات فراغت روستاها بیش از ۲۰۰ دانش آموز روستایی مشتاقانه در این کلاس ها ثبت نام کردند.
وی در این باره ادامه داد : در هر روستا بنا به درخواست اعضای شورای روستا سه الی چهار کلاس دایر می شود که به ترتیب در روستای قلعه میان کلاس های قرآن، کامپیوتر، زبان انگلیسی و فوتسال و در روستای برکه چوپان کلاس های کامپیوتر، فوتسال و زبان انگلیسی و در روستای نخل غانم: کامپیوتر، نقاشی، شطرنج، ریاضی و فوتسال دایر می باشد.

زینب تجمع در خصوص طرح پنج شنبه های اداری نیز گفت: تصمیم داریم هر پنج شنبه کارشناس آموزشی برخی نهاد ها و سازمان ها مانند: نیرو انتظامی، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی مبارزه با مواد مخدر، اداره آب، برق، گاز و مشاور خانواده و تحصیلی همراه با کارگاه های فن بیان برای دانش آموزان به همراه خانواده ی آنان هماهنگ شد تا در روستاها حضور پیدا کرده و کلاس های مربوطه را دایر کنند.
وی در پایان ضمن تقدیر از اعضای شورای این سه روستا اظهار داشت: برخی اعضای این سه شورا جانانه برای اجرای این طرح ما را همراهی کردند که باید به آنان خدا قوت و دست مریزاد گفت.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7867

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.