تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024

بیانیه دکتر صابری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان در مورد راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد خبر : 7755
  • 09 خرداد 1398 - 15:08
بیانیه دکتر صابری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر کنگان در مورد راهپیمایی روز جهانی قدس

امواج نیوز: روز قدس نشان از پایبندی ملت به ارزش های دفاع همه جانبه از مظلومان و تکمیل کننده اقتدار کشور است. دیدگاه امام راحل از ابتدای انقلاب رفع ظلم و ستم وحمایت از مظلومین بوده است و بنیانگذار کبیر انقلاب با نامگذاری روز قدس یک ابتکار تاریخی و به یادماندنی به جا کذاشتند. ایشان […]

امواج نیوز: روز قدس نشان از پایبندی ملت به ارزش های دفاع همه جانبه از مظلومان و تکمیل کننده اقتدار کشور است. دیدگاه امام راحل از ابتدای انقلاب رفع ظلم و ستم وحمایت از مظلومین بوده است و بنیانگذار کبیر انقلاب با نامگذاری روز قدس یک ابتکار تاریخی و به یادماندنی به جا کذاشتند.

ایشان فرمودند: روز قدس یک روز جهانی است؛ روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله با مستکبرین است و نام گذاری این روز توسط حضرت امام قدس الله نفس الزکیه تصمیمی استراتژیک و در حقیقت روز احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلام است؛ روزی که این مرد بزرگ با دوراندیشی و ذکاوت، گفتمانی را بنیان نهاد که امروزه زبان وعمل متجاوزان در مقابل منطق آن به لکنت افتاده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این روز بزرگ و تأکید بر ضرورت حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین، از همه عزیزان خصوصاً همکاران دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان جهت حضور در این راهپیمایی با شکوه دعوت و با فریاد برآمده از آگاهی و اقتدار از آرمانهای امام عزیزمان حمایت و با پرچم دار این انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمان خواهیم کرد. ((وعده ما روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس))

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=7755

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.